כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מסע משקיעים

יזמי הייטק חרדים מישראל הציגו את הסטארטאפים למשקיעים בלונדון

הייטק חרדי מישראל כבש את לונדון: 21 סטרטאפיסטים חרדים מתכנית BizLabs השתתפו במסע משקיעים בלונדון • ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "בזכותכם אנחנו רואים מהפכה כלכלית בירושלים של השקעות וצמיחת ההייטק ומי שמוביל את זה, זה הייטקיסטים מוכשרים מהציבור החרדי"

יזמי הייטק חרדים מישראל הציגו את הסטארטאפים למשקיעים בלונדון
כנס משקיעים צילום: יח"צ

רוחמה יזמית חרדית שמפתחת פלטפורמה למשרדי יחסי ציבור, דני יזם חרדי שעושה פיילוט עם בית חולים גריאטרי כדי לספק פתרונות טיפול בקנאביס ויונתן יזם שפיתח טכנולוגיה לטיהור וחיטוי של מקוואות ובריאות שחיה, היו חלק ממשלחת של 21 סטרטאפיסטים חרדים שהציגו את הפיתוחים הטכנולוגים שלהם לפני משקיעים בלונדון.

מדובר במשלחת הסטרטאפים החרדים הגדולה שיצאה אי פעם מישראל. היזמים הם משתתפי ובוגרי תכנית BizLabs שמסייעת לסטרטאפים חרדים בשלבים מתקדמים.

"היה מדהים לראות את ההתעניינות של המשקיעים ומנכ"לי קרנות הון שהביעו התפעלות מאיכות המיזמים הטכנולוגים, שאלו שאלות והתעניינו בפוטנציאל הצמיחה שלהם", אומר איציק קרומבי מנהל תכנית ביזלאבס. לדבריו "אנחנו מעניקים לסטארטאפים את כל הכלים להצלחת החברות כדי להצמיח אקוסיסטם של סטארטאפים חרדים".

לאחר שהציגו, נפגשו הסטרטאפיסטים עם המשקיעים ונציגי הקרנות לשיחות אחד על אחד, לבחינת השקעות, יצירת קשרים ושיתופי פעולה.


משקיעים חרדים • יח"צ

בהמשך התקיימה קבלת פנים יוקרתית לכבוד המשלחת החרדית בהשתתפות ראש עיריית ירושלים משה ליאון, ראשי קרן אחים וקרן קמח ובכירים מהקהילה העסקית בלונדון. "מדברים על מהפכה בישראל, אבל בזכותכם אנחנו רואים מהפכה כלכלית בירושלים של השקעות וצמיחת ההייטק ומי שמוביל את זה, זה הייטקיסטים מוכשרים מהציבור החרדי", אמר ראש עיריית ירושלים לסטרטאפיסטים ולפילנתרופים מקרן אחים גלובל וקרן קמ"ח שעומדים מאחורי התכנית.

תכנית ביזלאבס - הינה חממה לסטארט-אפים חרדים בשלבים מתקדמים שפועלת במתחם ביזמקס בירושלים ו'מרכז אחים' בבני ברק ומופעלת ע"י קרן ק.מ.ח, קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים. התכנית פועלת בשיתוף Google, KPMG, Amazon, האוניברסיטה העברית ועוד, במטרה לסייע לסטארטאפים חרדים להתגבר על פערי הבסיס מעמיתיהם בציבור הכללי. התכנית מספקת תמיכה רחבת היקף שכוללת סדנאות מקצועיות, רכישת ידע וכלים רלוונטיים, שיתופי פעולה עם גופים בינלאומיים, מנטורים מקצועיים ופורום משקיעים רחב ופעיל.

לדברי גדעון קופרמן חבר הנהלת אחים גלובל: "ההתפתחות הטכנולוגית המואצת, היא גורם השינוי המהיר ביותר בעולם בעידן הנוכחי. המטרה של BizLabs היא להיות הפלטפורמה המקצועית והמובילה לקידום היזמות הטכנולוגית בציבור החרדי. קרוב ל-50 חברות הייטק חרדיות עברו בתכנית ביזלאבס, והתקדמו ליעדים מדהימים, חלקם אף התרחבו לפעילות בחו"ל. אנו מקווים שהמפגשים בלונדון יסייעו לחברות להתפתח, אך המטרה העיקרית היא להעלות את ההייטק החרדי על מפת הסטרטאפים העולמית".

ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד