י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במסגרת הסכם פשרה

הילד שנפצע בקייטנה זכה לפיצוי: זה הסכום

במסגרת הסכם פשרה, מתנ"ס מעלה אדומים יפצה ילד שנפל בחצר בית הספר ושבר את ידו במהלך קייטנה בעשרות אלפי שקלים

הילד שנפצע בקייטנה זכה לפיצוי: זה הסכום
פינוי באמבולנס. אילוסטרציה צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

שש שנים וחצי לאחר שנפל בחצר בית הספר ושבר את ידו, יפוצה נער, תושב מעלה אדומים, ביותר מ-80 אלף שקלים. עו"ד איתמר בן עמי, הגיש בשם הנער ובשם הוריו תביעה, נגד מתנ"ס מעלה אדומים, שבסופה הגיעו הצדדים לפשרה.

על פי התביעה, במהלך קייטנה שנערכה בבית הספר של החופש הגדול, שיחק הנער (אז בן 9) עם חבריו במחבואים. במהלך המשחק, שנערך בחצר בית הספר, דילגו הנער וחבריו מעל גדר נמוכה ולא בטיחותית. לדברי עו"ד בן עמי, למרות הסכנה הבטיחותית שנשקפה מהגדר, המורים שנכחו במקום, לא מנעו את המשחק המסוכן. לרוע מזלו של הנער, רגלו נתקלה בגדר, והוא נפל אל הקרקע, נחבט בה ונחבל קשות.

מיד לאחר האירוע, הובהל הנער למרפאת 'טרם', ומשם לבית החולים 'הדסה הר הצופים', שם אובחן כי הוא סובל משברים בידו הימנית הדומיננטית.

לדברי עו"ד בן-עמי, לאחר שגובס ושוחרר לביתו, היה נתון הנער למעקב בריאותי רציף, ונזקק לטיפולי פיזיותרפיה רבים.

לדברי עו"ד בן עמי, מתנ"ס מעלה אדומים, שהפעיל את הקייטנה, הוא האחראי הבלעדי לנזקיו הגופניים של הנער. לדבריו, המתנ"ס התרשל, בין היתר, בכך שלא פיקח כראוי על התלמידים, לא מנע את המשחק המסוכן ולא הנהיג סביבת לימודים בטוחה.

עו"ד איתמר בן עמי. צילום: יונית שילר.

עוד נטען בתביעה, כי לפני האירוע היה התובע תלמיד חרוץ, פעיל וחיוני, שהרבה לעסוק בספורט והוביל פעילויות חברתיות. לדברי עו"ד בן-עמי, מאז קרות האירוע, המעיט התובע מעיסוק בספורט, וקשריו החברתיים נפגעו. בנוסף, נטען בתביעה, כי הוריו של הנער נאלצו להוציא סכומים נכבדים לצורך הטיפול בידו.

בהתאם לחוות דעתו הרפואית של ד"ר גד ביאליק, מומחה בכירורגיה אורתופדית, שבדק את התובע מטעם המתנ"ס, נקבע כי אמנם נגרמו לתובע שברים, אולם שברים אלה "התחברו היטב ולא הותירו נכות גופנית או תפקודית"

למרות זאת, לאחרונה, הגיע עו"ד בן עמי להסכם פשרה עם מתנ"ס מעלה אדומים, לפיו ישולמו לנער והוריו פיצויים של כ-81 אלף שקלים, והתביעה נגד המתנ"ס תבוטל. בית משפט השלום בבת ים אישר את ההסכם ונתן לו תוקף של פסק דין.

נפילה מעלה אדומים קייטנה פיצוי כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד