כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ברוך דיין האמת

אבל בראש העין: רב הקהילה הלך לעולמו

אבל כבד בראש העין: לאחר מחלה קשה – הלך לעולמו בטרם עת רב קהילת שבזי הגאון רבי גדעון דקה זצ"ל. הלוויתו היום בשעה 15.00 מביתו רחוב מלאכי 14 בבני ברק דרך ראש העין לבית החיים באלעד

אבל בראש העין: רב הקהילה הלך לעולמו
הגאון רבי גדעון דקה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: אבל כבד בעדת תימן בכלל ובעיר ראש העין בפרט עם היוודע הבשורה המעציבה על פטירתו של הגאון רבי גדעון דקה זצ"ל רב שכונת קהילת 'שבזי' בראש העין שנודע כמזכה הרבים עצום, ובשיעוריו בכתב ובעל פה, זיכה והשיב רבים רבים מעוון שנפטר לאחר שחלה בגיל 60.

המנוח זצ"ל נולד בי"ב סיון תשכ"ב לאביו ר' יחיאל דקה שיבלחט"א, היה גאון בתורה וצדיק במעשים, איש אמת, גאון בחסד ובמעשים, אשר לא חשך מעצמו דבר על מנת להנחיל את התורה במתיקות ונופת צופים.

נודע בעיקר הודות לעלון השבועי אשר היה מוציא ומופץ ברחבי הארץ בבתי הכנסת בקהילות עדת תימן, אשר שם היה מנחיל את מסורת תימן הנאמנה במתיקות וענוות חן מיוחדת. שיעוריו בעיר ראש העין ומחוצה לה, גררו רבים צעירים ומבוגרים כאחד, אשר באו והסתופפו במחיצתו.

שקד על התורה ושם ימים כלילות בדקדוק ובבירור ההלכה, עסק בצדקה ובמעשים טובים ונזדכך ביסורים קשים ומרים. 

מסע הלוויתו היום (שני) בשעה 15:00 בצהריים מביתו רחוב מלאכי 14 בבני ברק,  דרך בית הכנסת 'עץ חיים' רחוב שבזי 52 ראש העין לבית העלמין בעיר אלעד, שם ייטמן.

בני המשפחה יושבים שבעה ברחוב שבזי 53 בראש העין.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ראש העין תימן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד