כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קורא לאגור נשק

בכיר ירדני לשעבר: ישראל הופכת לדאעש יהודי

שר הפנים הירדני לשעבר אמר כי ישראל הופכת לדאעש יהודי. הוא קרא לירדנים "לאחסן נשק ותחמושת נגד האיום הזה". הוא חוזה ש"הקיצוניים בישראל יהוו את הרוב בממשלה הבאה" וקורא לירדן להחזיר את שירות החובה לצבא

בכיר ירדני לשעבר: ישראל הופכת לדאעש יהודי
חיילי צה"ל בגבול ירדן צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

שר הפנים הירדני לשעבר, סמיר חבשנה, שכיהן גם כשר התרבות ושר החקלאות, אמר ברשת אל-ג'זירה (קטאר) כי ישראל הופכת ל"דאעש יהודי" ורודפת אחרי "מפעל ציוני מקורי הרואה בירדן חלק בלתי נפרד משטחה של ישראל".

לדבריו, מפת ישראל שהציג לאחרונה שר האוצר בצלאל סמוטריץ' במהלך נאום בצרפת, בו היתה גם ירדן, מהווה הכרזת מלחמה, והוא השווה זאת לכך שגרמניה הוסיפה את פולין למפות שלה לפני הפלישה במלחמת העולם השניה.

חבשנה אמר גם שעל ירדן להחזיר את שירות החובה לצבא, וקרא לעם בירדן לאגור ולאחסן נשק ותחמושת, תוך שהוא חוזה ש"הקיצוניים בישראל יהוו את הרוב בממשלה הבאה", ובכך יאיימו על ירדן.

ערוץ MEMRI העוקב אחר הנעשה בתקשורת הערבית דיווח כי השר לשעבר אמר לתוכנית "מעבר לחדשות", המשודרת בערוץ אל-ג'זירה, "אני קורא באופן אישי להחזרה מיידית של שירות הדגל (גיוס חובה) בממלכה ההאשמית ירדן", ו"אני קורא לעם הירדני במחנות, בערים ובאזורים הכפריים שלו להצטייד בנשק ובתחמושת", הוא הדגיש כי "הפרויקט הישראלי-ציוני מתקדם בתחנות ובשלבים, והם מתכוננים לשלב חדש שבו ירדן לא תהיה עוד ירדן".

חבשנה קרא לממשלת ירדן ולעם הירדני להיערך לגרוע מכל, והדגיש כי ירדן מאוימת באותה מידה כמו "פרויקט המדינה הפלסטינית".

 

 

ירדן דאעש פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד