י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בן גביר מאיים להתפטר

נתניהו צפוי להכריז על עצירת החקיקה - לוין הודיע כי יכבד את ההחלטה

על רקע השביתה הכללית וההפגנות ברחבי הארץ, רה"מ צפוי להודיע בשעות הקרובות על עצירת החקיקה. נתניהו ודרעי ניסחו בשעות האחרונות את ההצהרה. שר המשפטים הודיע כי יכבד כל החלטה שיקבל ראש הממשלה. על רקע האיום של בן גביר בפרישה, הוא זומן לשיחה עם נתניהו

נתניהו צפוי להכריז על עצירת החקיקה - לוין הודיע כי יכבד את ההחלטה
המחאה באיילון צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי למסור בשעות הקרובות נאום בו יכריז על עצירת חקיקת הרפורמה המשפטית. על פי דיווחים, נתניהו ודרעי ניסחו בשעות האחרונות את ההצהרה.

ראש הממשלה נתניהו ששוחח במהלך היום בכנסת עם גורמים שונים אמר: "במצב הנוכחי נוכל להעביר את הרפורמה רק בהסכמה רחבה". שרים מהליכוד התרשמו מנתניהו כי הרפורמה לא תעבור גם בהמשך כמו שהיא.

למרות עצירתה הצפויה של החקיקה, השר לוין "אכבד כל החלטה"

בתוך כך, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שמאיים בפרישה מהקואליציה אם החקיקה תוקפא, זומן לפגישה בארבע עיניים עם ראש הממשלה נתניהו, במטרה להגיע להבנות.

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין ששוחח בשעות האחרונות עם חברי כנסת אמר להם כי "אין ברירה אלא לדחות".

לוין מסר בהודעה מטעמו כי, "כחבר בסיעת הליכוד, אני אכבד כל החלטה שיקבל ראש הממשלה נתניהו באשר להליכי חקיקת הרפורמה המשפטית. זאת מתוך ידיעה שמצב בו איש הישר בעיניו יעשה עלול להביא באופן מיידי לנפילת הממשלה ולקריסת הליכוד".

לוין הוסיף: "על כולנו לעשות מאמץ כדי לייצב את הממשלה והקואליציה. על כולנו מוטלת החובה לא לעשות את הטעות שנעשתה בשעתו עם הפלת ממשלת שמיר, טעות שהובילה לאסון הסכמי אוסלו".

 

בנימין נתניהו יריב לוין הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד