כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מתי יוזמן רה"מ לבית הלבן?

שגריר ארה"ב בירך על עצירת החקיקה והתפעל מהתנהלות המחאות

שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס בירך על החלטת נתניהו לדחות את החקיקה. "אנחנו בעד פשרה ודו שיח", אמר. ניידס נשאל על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו טרם הוזמן לפגישה עם נשיא ארצות הברית בבית הלבן ואמר: "אין שאלה שנתניהו יוזמן וייפגש עם ביידן, הם חברים"

שגריר ארה"ב בירך על עצירת החקיקה והתפעל מהתנהלות המחאות
בנימין נתניהו ותום ניידס צילום: מתוך הפייסבוק שלו

שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס התייחס הבוקר (שני) להודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו על עצירת חקיקת הרפורמה המשפטית ובירך על כך. השגריר אמר כי בעקבות העצירה הוא "ישן טוב בלילה".

"ישנתי טוב הלילה. מברך את רה"מ על ההכרזה. כמו שביידן אמר כמה פעמים, אנחנו בעד פשרה ודו שיח", אמר ניידס.

ניידס התייחס בנוסף לפיטורי שר הביטחון יואב גלנט ואמר: "עבדתי איתו מקרוב ויש לי כבוד גדול כלפיו. אני בבירור לא רה"מ ואני לא יכול לקבוע מי יהיה שר הביטחון".

השגריר נשאל מדוע ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם הוזמן לבית הלבן ואמר: "נתניהו היה כנראה 50 פעמים בבית הלבן, אני בטוח שהוא יוזמן בקרוב מאוד. אני מניח שהוא יוזמן אחרי פסח. אין שאלה שנתניהו יוזמן וייפגש עם ביידן, הם חברים".

בנוסף התייחס ניידס להפגנות שנערכו בישראל בשבועות האחרונים ואמר: "מריע למפגינים ולדמוקרטיה הישראלית - במשך 12 שבועות מאות אלפים יצאו להפגין, אף אחד לא נפגע ומעט מאוד נעצרו. ההפגנות משני הצדדים עברו בשקט ואנחנו יכולים לצפות בזה בהערצה".

 

תומאס ניידס בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד