ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ברקע ההידברות בבית הנשיא

לוין השיב לתומך: "אעשה מאמץ להעביר את החקיקה במושב הבא"

שר המשפטים לוין כתב לתומך בוואטסאפ כי הוא ינסה להביא את החקיקה המשפטית במושב הבא. עוד הבטיח השר לוין: "נתארגן להפגנות בכל הארץ" • ראש האופוזיציה: "נתניהו צריך להבהיר שההודעה הזאת לא על דעתו, שכן שר המשפטים שלו אומר שהמו"מ בבית הנשיא הוא הונאה"

לוין השיב לתומך: "אעשה מאמץ להעביר את החקיקה במושב הבא"
השר יריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות הבטחות של ראש הממשלה נתניהו לעשות מאמץ עילאי בכדי להגיע להסכמות רחבות בעניין הרפורמה המשפטית, התכתבות וואטסאפ של שר המשפטים יריב לוין עם תומך שלו שפירסמה דפנה ליאל, חושף מציאות אחרת ורצון שונה.

"אעשה מאמץ עליון לעשות צדק ולהעביר את החקיקה במושב הבא", כותב לוין ומוסיף: "נתארגן להפגנות בכל הארץ כדי שייראו מה רוצה רוב הציבור. ונקווה שאלה שפגעו בנו מתוכנו יפסיקו לעשות זאת".

ההתכתבות של יריב לוין

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב להתכתבות זו של השר לוין: "למי ששאל למה אני כל-כך חשדן נתניהו צריך להבהיר שההודעה הזאת לא על דעתו, שכן שר המשפטים שלו אומר שהמו"מ בבית הנשיא הוא הונאה".

משר המשפטים יריב לוין נמסר בתגובה: "לצערנו נראה שאין אפשרות להשלים את החקיקה בכנסת בגלל עומס חקיקה במליאה לפני סוף המושב".

יחד עם זאת, לפי סקר מנדטים שפורסם אמש (שלישי) ב'חדשות 14' בשיתוף מכון הסקרים 'דיירקט פולס' של שלמה פילבר וצוריאל שרון, תמונת הגושים משתנה ועומדת כרגע על 62 לאופוזיציה, לרבות המפלגות הערביות, לעומת 58 בלבד לקואליציה הנוכחית.

לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו היתה מאבדת שני מנדטים ויורדת ל-30, 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' היתה נחלשת גם היא ל-6 מושבים, וכך גם 'עוצמה יהודית' בראשות איתמר בן גביר שנחלש ל-5 מושבים. בסך הכול ירידה של שלושה מנדטים למפלגה שרצה ביחד בבחירות האחרונות והשיגה 14 מנדטים.

יריב לוין יאיר לפיד הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד