כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"דפקו על החלונות, ניסו לפתוח דלתות"

רופאה שנקלעה לבני ברק טוענת שהותקפה

רופאה שמטפלת בתושבי בני ברק חוותה מצידם סוג של כפיות טובה. היא נקלעה לויכוח עם נהג אחר ועקב כך לטענתה: "עשרות תושבים התגודדו סביב הרכב שלי, דפקו על החלונות בכעס, בעטו בגלגלים, ניסו לפתוח את הדלתות בכוח, זרקו קללות ואיומים. 'פה זה לא תל אביב, נראה לכולכם מה זה, נגרש אתכם, אתם לא רצויים'" | ראש העיר גינה והוקיע את המעשה

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

ד"ר ענבר ריינר כסלו, רופאה מתמחה מבית החולים שיבא בתל השומר חשפה בפוסט בפייסבוק שהותקפה ביום שלישי בעיר בני ברק, בעת שהייתה בתפקיד מטעם בית החולים במוקד קופת חולים 'לאומית' בעיר. הרופאה משחזרת: "בצאתי מהמוקד, לבושה במדי בית חולים, במקום בו אני עובדת ומטפלת בנשים. בנשים שלהן. בגלל גחמה מבישה של נהג אלים שחסם את הדרך ולא נתן לי לעבור כי ככה התחשק לו. או אלוהים (שלו) יודע למה נחסמתי מקדימה על ידו ומאחור על ידי רכבים אחרים".

עוד היא מספרת: "כלואה ברכב, חוששת, מפחדת. אני מבינה שהפחד מוצדק, אמיתי. עשרות תושבים התגודדו סביב הרכב שלי, דפקו על החלונות בכעס, בעטו בגלגלים, ניסו לפתוח את הדלתות בכוח, זרקו קללות ואיומים. 'פה זה לא תל אביב, נראה לכולכם מה זה, נגרש אתכם, אתם לא רצויים' כשמסביב המון אנשים, והמון נשים, בהן אני מטפלת".

לפי הדיווח ב'כאן', בהודעה שנשלחה לעובדי 'שיבא' גינו בבית החולים את התקיפה: "לא נסבול פגיעה בעובדינו המסורים שמטפלים בחולים יומם ולילה, בשום מקום ובשום מצב. לנו, כעובדי שיבא המהווים את ספינת הדגל של מערכת הבריאות בישראל, אחריות לאומית להוות עוגן של יציבות, קיום בצוותא, שותפות ורעות. כך היה מאז ומעולם, וכך גם בעת הזו".

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין שעודכן בפרטים גינה את המעשה וחיזק את ידי הרופאה: "הצטערתי לשמוע על אירוע שאירע בין משתמשי הדרך בעיר, שגלש להתנהגות פסולה ולחוסר כבוד נגד רופאה מהמרכז הרפואי שיבא. אני מבקש להדגיש נחרצות כי מקרה חריג זה איננו מייצג את העיר ואת דרכה. זו אינה דרכה של העיר כלפי כל אדם ובוודאי כאשר מדובר בצוותי רפואה אשר עבודתם קודש. אני מבקש בשעה זו לחזק את ידיה של הרופאה ולהביע הערכתי והוקרתי לפועלם של כלל צוותי הרפואה המסורים".

גם במשרד הבריאות הגיבו לאירוע ומסרו: "אנו רואים בחומרה כל ניסיון פגיעה, אלימות פיזית או מילולית כלפי אנשי צוות רפואי. זו תופעה חמורה, בלתי נסבלת ומשרד הבריאות יפעל בכל הדרכים האפשריות כדי להבטיח את שלום הצוות המטפל והמטופלים עצמם".

רופאה תקיפה אלימה אלימות אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד