כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בימין מברכים

צה"ל אישר את הצעדה מצומת תפוח לאביתר

בצה"ל נענו לבקשת תנועת נחלה והחליטו לאשר את קיום הצעדה מצומת תפוח לאביתר. הצועדים יעבירו מסר לממשלה כי עליה לעמוד בהסכם שנחתם עם תושבי אביתר

צה"ל אישר את הצעדה מצומת תפוח לאביתר
אביתר צילום: Flash90

ימים ספורים לפני צעדת הענק של הימין לאביתר, בצה"ל נענו לבקשת תנועת נחלה והחליטו לאשר את קיום הצעדה. הצעדה תצא מצומת פתוח ליישוב אביתר.

הצועדים יעבירו מסר לממשלה כי עליה לעמוד בהסכם שנחתם עם תושבי אביתר, כפי שהתחייבה בהסכמים הקואליציוניים.

מארגני צעדת התמיכה מסרו כי הם מברכים את הגורמים בצה"ל שפעלו לאשר את הצעדה וקוראים לעם ישראל להגיע ולהביע תמיכה בהתיישבות היהודית בארץ ישראל.

בצעדה כאמור צפויים להשתתף אלפי בני אדם בהם רבנים, שרים, חברי כנסת ואישי ציבור שיצעדו יחד כולם מצומת תפוח לעבר אביתר בחול המועד פסח - ביום שני י"ט ניסן.

עשרות ארגונים מגוונים מכל גווני הימין כבר הודיעו כי ייקחו חלק בצעדת הענק לאביתר בחול המועד פסח, ביניהם: ישראל שלי, עד כאן, הביטחוניסטים, תנועת הריבונות, תנועות הנוער בני עקיבא, עזרא ואריאל, תנועת בית״ר, רבני תורת הארץ הטובה, חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי, פורום בוחרים בחיים ועוד.

יו"ר תנועת נחלה צבי אלימלך שרבף אמר: "אנחנו קוראים לעם ישראל להגיע ולקחת חלק באירוע הענק לחיזוק ההתיישבות. מברכים את צה"ל שבחר לאשר את הצעדה, ואת השרים וחברי הכנסת שהתגייסו לקראת האירוע, ומבינים את חשיבותו האסטרטגית והלאומית של היישוב אביתר".

אביתר צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד