כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חשיפה

תחת מעטה חשאיות: ראש השב"כ בביקור אצל מנהיג הציבור הליטאי

ראש השב"כ רונן בר הגיע אתמול בחשאי לביקור מיוחד ודרמטי במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ברחוב ראב"ד בבני ברק. 'בחדרי חרדים' חושף פרטים ראשוניים מהביקור הנדיר של אחת מהדמויות הבכירות במערכת הביטחונית במעונו של מנהיג הציבור הליטאי 

תחת מעטה חשאיות: ראש השב"כ בביקור אצל מנהיג הציבור הליטאי
ראש הישיבה וראש השב"כ ורכבו צילום: פלאש 90 ובחדרי חרדים

ביקור מיוחד, דרמטי ולא שגרתי נערך אתמול (רביעי) בשעות הערב במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין מנהיג הציבור הליטאי ברחוב ראב"ד 17 בבני ברק, כאשר אחת הדמויות הבכירות במערכת הביטחונית, ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר הגיע לבית הרב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי רכבו של ראש השב"כ נכנס בחניה של ראש הישיבה ומשם חמק בר לתוך הבית. לפי הפרטים שנודעו, הפגישה עסקה בכמה נושאים, ובסיומה בירך ראש הישיבה את ראש השב"כ לקראת חג הפסח. ראש השב"כ מצידו איחל לראש הישיבה חג פסח שמח ובריאות טובה.

כתב 'בחדרי' שעבר במקום תיעד את רכבו של ראש השב"כ בחניה בבית ברחוב ראב"ד.

רכבו של ראש השב"כ אמש בחנייה של ראש הישיבה. צילום: משה ויסברג

למעונו של ראש הישיבה עלו מספר דמויות בכירות בחצי שנה האחרונה, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולפני כחודש וחצי היה זה שר החוץ אלי כהן וכעת כאמור ראש השב"כ רונן בר. 

כזכור, בהפגנה שהתקיימה בבני ברק לפני שבוע היה חשש גדול לעימות בין המפגינים למגזר החרדי בפרט בימים אלו של בין הזמנים בהם רבבות בחורים יצאו לחופשת הפסח, אלא שההפגנה נגמרה בקידוש שם שמים גדול כאשר ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הורה שלא להתעמת עם המפגינים ואף אין לתלמידי הישיבות להתקרב למקום ההפגנה. המפגינים התקבלו בחלוקת עוגות ושתייה ושירת שירי שבת על ידי עסקנים חברתיים דבר שגרם לקידוש שם שמים גדול.   

רונן בר הרב גרשון אדלשטיין שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד