ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
המתיחות בקואליציה

דיווח: דרעי החליט להפסיק להשתתף בישיבות הקבינט

יו"ר ש"ס החליט להפסיק להשתתף בישיבות הקבינט כמשקיף. דרעי השתתף מאז בשלוש ישיבות והחליט שלא לקח בהן יותר חלק

דיווח: דרעי החליט להפסיק להשתתף בישיבות הקבינט
נתניהו, יריב לוין אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ש"ס אריה דרעי החליט להפסיק להשתתף בישיבות הקבינט כמשקיף. כזכור, אחרי שבית המשפט העליון פסל אותו מלכהן כשר, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להזמין את דרעי כמשקיף בקבינט. כך דיווח העיתונאי שלום ירושלמי.

דרעי השתתף מאז בשלוש ישיבות והחליט שלא לקח בהן יותר חלק. יצוין כי כאשר חברי הקבינט עוברים להצבעה המשקיפים צריכים לעזוב את החדר וההערכה היא שבעבור דרעי זה קצת משפיל.

בתוך כך, במהלך השבוע האחרון ניסה דרעי לתווך בין נתניהו לגלנט על מנת שהאחרון יישאר בתפקיד שר הביטחון. ביום רביעי האחרון, נערכה פגישה ממושכת ומשמעותית בין גלנט ליו"ר ש"ס אריה דרעי. כך דווח ב'ישראל היום'. במהלך הפגישה, שוחחו השניים על הדרכים בהן יתאפשר לגלנט להישאר בתפקידו.

בפגישה עולה האפשרות שגלנט יתנצל כבר בסוף השבוע הקרוב באופן פומבי על העיתוי שבה נשא את הדברים אך לא על התוכן. נזכיר כי מה שעורר את זעמו של רה"מ נתניהו שפיטר את גלנט הייתה העובדה שגלנט נפגש עם נתניהו ביום חמישי האחרון, שמע את אזהרותיו והתחייב לפעול.

למרות זאת, גלנט החליט לנאום כבר במוצאי שבת ועוד בזמן שנתניהו שוהה בביקור מדיני בלונדון. 

בתוך כך, מקורבי דרעי טענו כי הוא תומך בהידברות בבית הנשיא: "לא נרוויח כלום אם כולם יצאו לרחובות. המדינה רק תתפרק". המקורבים תקפו: "הדרך של יריב לוין נכשלה, זה ברור. במבחן התוצאה, איילת שקד הייתה הרבה יותר יעילה ממנו".

בנימין נתניהו יריב לוין הקבינט הביטחוני הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד