י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

היום: בואו לכנס הנדל"ן של אבני החושן

היום בירושלים ובחמישי בביתר - הכנסים של פרוייקט "אבני החושן" • ביתר מעניינת אתכם? בואו לקנות דירה טובה במחיר הזדמנות!

ביתר, פלאש90
ביתר, פלאש90

בימים האחרונים ישנה שאלה שנשאלת כאן בעיר שוב ושוב: נכון שהשתתפות במכרז זו היא הדרך הזולה ביותר להשיג דירה איכותית ומרווחת בביתר, אבל מהו באמת סוד ההצלחה של הקבוצות הזוכות ? מה גורם לקבוצות מסוימות להצליח שוב ושוב, ולא להיעלם יום אחרי פרסום תוצאות המכרז כמי שניסה את מזלו, נכשל, מרכין ראש ובורח.

יצאנו לבדוק את ההיסטוריה של המכרזים הקודמים והדבר הראשון והבולט ביותר שגילינו הוא סוד ההתנהלות המקצועית. תלוי במידה רבה מיהם האנשים ששותפים לכל התהליך, עם מי, בשם מי, ובליווי של מי אנחנו ניגשים למכרז, לצורך כך, פגשנו את חברת "אפיקים רוזנטלר", חברה שמובילה את הסמל המקצועי, עם הכי הרבה וותק וניסיון, ועם רזומה עשיר של הצלחות וזכיה במכרזים, בזכות הליכים נבונים, מדויקים, והתנהלות לתפארת.

מהם הדברים שאותם אנחנו חייבים לבדוק לפני שאנו חותמים על השתתפות במכרז ? רשימה לא קטנה של שאלות.

בראש ובראשונה, מי העו"ד שמוביל את הפרוייקט ? הנה התשובה שקיבלנו מרוזנטלר: את "אבני החושן" מוביל לא פחות מאשר עו"ד דוד ג'והן במשרדו של וינרוט בכבודו ובעצמו, יש תכניות אדריכליות, של השטח, הבניינים ואפילו הדירות, בהשקעה עצומה על ידי משרד אדריכלים דביר יחיעם, כן, ממתכנני התב"ע בביתר, מה שאומר שההתמצאות והניסיון כבר עמוק בשטח, ומי הרואה חשבון ? BDO – זיו האפט, ממשרדי רואי חשבון הגדולים ביותר בארץ. והחברת ניהול ? רוזנטלר עובדים תמיד רק עם אחת משני החברות הניהול המובילות במגזר החרדי, קידום וייזום. ככה מצליחים פעם אחרי פעם. ככה מצליחים להציע את המחיר משתלם ולעמוד בו אחר כך.

זו היא אם כן ההזדמנות של תושבי ביתר, של אלו שרוצים כבר להתחדש בדירה חדשה, של המשפחות שמתרחבות וכבר הגיע הזמן לדירה נוחה יותר, כמו אלו שבתוכנית, דירות 5, 6 חד' מרווחות מאד ואפילו דירות גן או פנטהאוזים, ובמיוחד, לזוגות הצעירים, שזה עתה התחתנו או הולכים להתחתן, ורצונם לגור ליד ההורים, כשכולם שווים ברווח הגדול, רווח של מאות אלפי שקלים תוך מספר שנים בודדות.

והרי אי אפשר להירשם לשני קבוצות במכרז, חבל להפסיד הזדמנות כזו, ברור שלפני שנרשמים צריך לוודא שזו הקבוצה המקצועיות ביותר. ולהתפלל להצלחה.

בואו להתרשם:
בירושלים:
ביום רביעי (היום),
בבנין שערי העיר, רח' יפו 216 קומה 9.
במתחם "האב" של עמותת תמך.
בשעה 8 בערב.

ובביתר:
ביום חמישי השבוע,
באולמי שירת דבורה,
שע"י ביהכנ"ס של חסידי בויאן.
ברחוב קדושת לוי 38.
בשעה 8 בערב.
ביתר נדלן שיווק פרסום כנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד