ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הפך לחשבון הפופולרי ביותר

אילון מאסק חולף על פני ברק אובמה בטוויטר

אילון מאסק חלף על פני ברק אובמה והפך לחשבון הפופולרי ביותר בטוויטר. המקום הראשון נכבש מספר חודשים לאחר שרכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר

אילון מאסק חולף על פני ברק אובמה בטוויטר
טוויטר: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אילון מאסק הוא כעת האדם עם הכי הרבה עוקבים בטוויטר. מאסק, שהוא גם הבעלים והמנכ"ל של הפלטפורמה, הגיע למעל 133 מיליון עוקבים, וחלף על פני הנשיא לשעבר ברק אובמה, שיש לו טיפה פחות עוקבים ממאסק. למאסק יש 133.05 מיליון עוקבים, שזה יותר מהנשיא לשעבר ברק אובמה, שיש לו 133.04 מיליון

הזמר ג'סטין ביבר הוא עם החשבון השלישי בדירוג עם 113 מיליון עוקבים, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מחזיק חשבון עם כ-90 מיליון עוקבים, אך טראמפ לא משתמש בו.

ניתן לייחס את עלייתו של מאסק לתדירות שבה הוא מצייץ - בדרך כלל כמה פעמים ביום - בהשוואה לאובמה שמצייץ מספר פעמים בודדות במהלך שבוע נתון והזמר ביבר שהציוץ האחרון שלו היה בדצמבר. המקום הראשון נכבש מספר חודשים לאחר שרכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר באוקטובר 2022.

מאסק, הוא גם המייסד של טסלה, וספייס אקס, סופג ביקורת מאז השתלט על החברה בשל החלטתו לפטר את רוב הצוות של טוויטר והחלטתו להפסיק את העבודה מרחוק ומחייב את העובדים להגיע לעבודה במשרד.

הוא גם ביצע שינויים רבים בפלטפורמה, לפעמים אפילו החזיר את השינויים הללו תוך דקות, מה שגרם לבלבול מסוים בקרב המשתמשים. מאסק גם ניסה להגביר את ההכנסות של הפלטפורמה על ידי גביית תשלום המאפשר לחשבונות לשמור על סטטוס האימות שלהם הוי הכחול.

 

טוויטר ברק אובמה דונלד טראמפ אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד