כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
32 מיליון שקלים

הגר"ש גלאי נרגש מ'הקמחא דפסחא' הגדולה בעולם

בזמן שעם ישראל מתגייס לקיומה של ה'קמחא דפסחא' הגדולה בעולם בהיקף של 32 מיליון שקלים, מרן הגרש" גלאי פורש את חסותו על המגבית ומבטיח להתפלל מעמקי לבבו עבור התורמים • כך תיראה ה'קמחא דפסחא' הגדולה בעולם

הגר"ש גלאי נרגש מ'הקמחא דפסחא' הגדולה בעולם
הגר"ש גלאי צילום: קופת העיר

בזמן שיוקר המחיה מאמיר ובמשפחות ברוכות ילדים נקרעים רק מהמחשבה על הקניות הבחלתי נגמרות לקראת חג הפסח, משלימים ב'קופת העיר' את ההיערכות לחלוקת ה'קמחא דפסחא' הגדולה בעולם, בעלות של 32 מיליון שקלים.

כדי לעמוד ביעד שנקבע, יצאה 'קופת העיר' במגבית מיוחדת, כדי לזכות את עם ישראל במצוות צדקה, ולאפשר לכל החפץ בכך ליטול חלק בפרויקט הצדקה הגדול בהיסטוריה המבוסס על מימון המונים.

לתרומה והעברת שמות הקליקו כאן>>>

לנוכח האמור ניאות עמוד הישועות של דורנו, מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, לפרוש את חסותו על המגבית ההיסטורית, והודיע שהוא מתכוון להתפלל מעומק לבו על התורמים, בשתי עתות רצון מיוחדות, בערב חג הפסח, מיד לאחר קריאת אגרת הקודש של המקובל הפלאי רבי שמשון מאוסטרופולי שהבטיח שמי שיקרא את האגרת בערבי פסחים יינצל מכל רעה במשך השנה כולה, וכן בליל שביעי של פסח, לאחר אמירת 'שירת הים', בעת רצון מיוחדת של קריעת ים סוף, יעתיר מרן עמוד הישועות בתפילה נרגשת מעמקי לבבו, עבור התורמים שיזכו על אחד ואחד בפרטות שימלא ה' את משאלות לבם לטובה ולברכה.

במשרדי 'קופת העיר' גובשה הרשימה של המשפחות הנצרכות ביותר, ותוכנן סל סיוע הולם לפי קריטריונים שונים, כשלכל משפחה מותאם הסל הנצרך ביותר בהתאם למצבה, לגיל הילדים, ואופי המצוקה הכלכלית ממנה סובלת המשפחה.

"הרי יש הלכה מפורשת בשולחן ערוך שכל אחד חייב לקחת חלק במתן מעות חיטים לעניים לקראת חג הפסח. זאת חובה, וכאן אנחנו מציעים לציבור לבוא והיות שותף בקמחא דפסחא הגדול בעולם. זאת זכות גדולה, מי יכול לוותר על כזאת מצווה גדולה וחשובה? הרי חז"ל כבר אמרו לנו "מצוה הבאה לידך אל תחמיצנה...", עכשיו זה הזמן שאנחנו מבערים את החמץ, וזה הזמן שבו אסור להחמיץ כזאת הזדמנות מיוחדת".

כמו כן מבהירים בקופה שהמשפחות הזכאיות יקבלו תלושים לרכישת מוצרי מזון ושאר מוצרי המכולת, תלושים נפרדים לרכישת מוצרי ביגוד והנעלה, וכן תתבצע חלוקה מסודר של ארגזי עופות, בשר ודגים לפי רשימה שתתבסס על קריטריונים שהותוו על ידי מרנן ורבנם גדולי הדור שליט"א.

במכתב מיוחד שכתב עמוד הישועות מרן הגר"ש גלאי שליט"א לרגל המגבית הוא מעיד כי "היות וקופת העיר מחלקים עשרות מליוני שקלים עבור קמחא דפסחא, ואני יודע היטב שהכל נעשה בדקדוק והגבאים נאמנים ומחלקים לכל החוגים, ועושים שליחותייהו דידן בזה, לכן כל מי שיתן את הסכום שנקבע בס"ד ע"י גדולי הדור למגבית פסח נעתיר עליו בערב פסח אחר קריאת איגרת הקודש, ושוב בליל שביעי של פסח אחר מעמד שירת הים - לזכות לישועות גדולות במהרה".

זאת ההזדמנות של כל החפץ בכך, מי שרוצה לזכות ולקחת חלק בפרויקט הצדקה הגדול בהיסטוריה על ידי מימון המונים, ולהשתתף במגבית פסח בסכום של 360 שקלים, שיוכנס שמו ושם אמו אל הרשימה המיוחדת אשר ממנה יקרא מרן עמוד הישועות את השמות בפרטות, בזה אחר זה, בבכי ובדמעה לישועה פרטית וכללים לכל אחד ואחד מהתורמים.

לתרומה והעברת שמות הקליקו כאן>>>

קופת העיר קמחא דפסחא הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד