כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"אקדח על השולחן"

בכירת הליכוד מציבה אולטימטום להידברות: "נמשיך בחקיקה"

פחות משבוע אחרי שהוקפאה החקיקה בקול רעש גדול והשיחות בבית הנשיא החלו, בליכוד מציבים אולטימטום לשיחות, ואומרים כי אם לא יבשילו לכדי הסכמות, הם ימשיכו בהליך החקיקה כרגיל

בכירת הליכוד מציבה אולטימטום להידברות: "נמשיך בחקיקה"
שמחה רוטמן ויריב לוין צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בראיון למגזין "מלכודים ניוז" של הליכוד, אמרה השרה מיריב רגב, "מיד אחרי יום העצמאות - ממשיכים בחקיקה", לדבריה "יש תאריך ברור והמהפכה המשפטית תקודם אחרי תקופת החגים הקרובה".

עוד אמרה באותו הריאיון השרה רגב כי "צריך להביא כבר במושב הבא את עניין משרות האמון של יועצים משפטיים ואת פיצול תפקיד היועמ"ש", כזכור הנושאים האלו ירדו מהפרק בשלב הראשון של הרפורמה.

בסיעת המחנה הממלכתי תקפו את השרה רגב ומסרו בתגובה לדבריה, "מציעים למירי רגב לפרוק את האקדח שעל השולחן ולא לחבל במשא ומתן למען הסכמות רחבות בעם".

אביגדור ליברמן שלא לוקח חלק במו"מ להידברות בטענה כי התומנה ידועה מראש השתמש בדבריה להצדיק את עמדתו, "אני קורא לחברי לאופוזיציה שוב, מספיק לשחק בכאילו", כתב חבר הכנסת ליברמן בטוויטר

‏עוד קרא לחבריו "תפסיקו למכור אשליות ולנהל מו"מ בכאילו, כאשר ידוע לכולם שבסוף תהליך "ההידברות" נתניהו כהרגלו יסית ויאשים את האופוזיציה ואת כל שאר העולם בכך שלא הגיעו להסכמות. יש לו תוכנית ברורה למסמס את המחאה ולהעביר את החקיקה, אל תתנו לזה יד".

אביגדור ליברמן מירי רגב הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד