ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"כמעט ורצח שוטרים"

המשטרה הודיעה: DNA של המחבל שנורה למוות אותר על האקדח

המשטרה הודיעה: D.N.A של המחבל שביצע את פיגוע הירי בשער השלשלת נמצא על האקדח המשטרתי, שאותו חטף משוטר ושעמו ביצע את הירי לעבר השוטרות | המשטרה מבהירה: "רבים מפיצים גרסאות כוזבות. מחבל כמעט ורצח שוטרים שהגנו על חייהם לנוכח סכנת חיים ממשית"

המשטרה הודיעה: DNA של המחבל שנורה למוות אותר על האקדח
כוחות משטרה בעיר העתיקה צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90

D.N.A של המחבל שביצע את פיגוע הירי בשער השלשלת בליל שבת נמצא על האקדח המשטרתי, שאותו חטף משוטר ושעמו ביצע את הירי לעבר השוטרות. כך הודיע המשטרה בתום בדיקה של המכון לרפואה משפטית.

"מאז פיגוע הירי", אמרו במשטרה, "ברשתות החברתיות וגם בחלק מכלי התקשורת - רבים מפיצים גרסאות כוזבות ביחס למקרה, ומתכחשים עד לרגע זה לעובדה שמדובר בפיגוע ירי שבו מחבל כמעט ורצח שוטרים שהגנו על חייהם לנוכח סכנת חיים ממשית".

כזכור, תושב הפזורה הבדואית בן 26 נורה בליל שבת על ידי שוטרים לאחר שניסה לבצע פיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים. בני משפחתו של המחבל, מוחמד אלעסיבי, טוענים כי ניסה לסייע לאישה ונורה ללא סיבה. האירוע גרר זעם רב בחברה הערבית ובחורה, מקום מגוריו של המחבל, הכריזו על שביתה.

היום בצהריים (ראשון) עודכנה המשטרה ע"י המכון לרפואה משפטית, כי בתום בדיקת האקדח של השוטר, נמצאו עליו שרידי D.N.A של המחבל, בין היתר, בפס הדריכה של האקדח ועל גבי ידית האחיזה. "ממצא זה מתווסף לעדויות השוטרים מיד לאחר הפיגוע, ולראיות נוספות, בכך שמדובר באופן חד משמעי בחטיפת נשק ובפיגוע ירי, בדיוק כפי שדיווחנו עוד בליל הפיגוע", טענו המשטרה.

"לצערנו גם כעת יהיה מי שימשיך להתכחש ולהכחיש את העובדה שמדובר בפיגוע. רבים שפרסמו כזבים ביחס לאירוע, צריכים לבקש היום סליחה מהשוטרים שפעלו בגבורה ובחירוף נפש והצילו את חייהם בכך שנטרלו את המחבל. מדובר בממצא נוסף, פורנזי וחד משמעי, שמלמד על השתלשלות הפיגוע, בדיוק כפי שדווחה ע״י כל השוטרים שהיו בזירת האירוע וכפועל יוצא דווחה גם ע״י המשטרה לציבור הרחב", מסרה המשטרה בעקבות הממצאים.

פיגוע העיר העתיקה הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד