כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נשארו ללא חשמל

משאית מקפיא הובאה לתחנת המשטרה כדי לסייע לתושבים

ארגון 'חברים' בניו ג'רזי הביא משאית ועליה מקפיא ענק לתושבים בג'קסון שנשארו ללא חשמל בגלל הטורנדו שפגע במדינה. התושבים החרדים יוכלו לאחסן את הסחורה הקפואה עד להשבת החשמל בביתם

 משאית מקפיא הובאה לתחנת המשטרה כדי לסייע לתושבים
משאית הקירור צילום: Lakewood Alerts

מועצת הקהילות היהודיות של ג'קסון - ניו ג'רזי הודיעה אתמול כי הובאה משאית מקפיא לתושבים שנשארו ללא חשמל בשל הטורנדו במדינה, התושבים יוכלו לאחסן את הסחורה הקפואה שלהם עד להשבת החשמל בביתם. הדאגה הגדולה ביותר של משפחות חרדיות רבות היא מהמקררים והמקפיאים המכילים כמויות גדולות של מזון לחג הקרוב.

משאית ההקפאה הובאה לתחנת משטרת ג'קסון, היא תאויש מסביב לשעון על ידי מתנדבים של "חברים" ובכך תאפשר לתושבים גישה מלאה למזון שלהם בכל זמן שירצו. כך דיווח האתר Lakewood Alerts.

בהודעת מועצת הקהילות נאמר: "תושבים המתכננים להשתמש בשירות זה מתבקשים לוודא שהכל יהיה ארוז ושמם ומספרי הטלפון שלהם יהיו כתובים בבירור על כל החבילות המאוחסנות במשאית.

"תודה מיוחדת לתומכי שבת, לחברים ממרכז ג'רזי ולמשטרת ג'קסון על הסיוע במתן שירות זה לתושבי ג'קסון" נמסר ממועצת הקהילה היהודית.

"אנו רוצים גם לנצל הזדמנות זו להודות לראש העיר מייקל ריינה, מועצת העיירה ג'קסון, משטרת ג'קסון, מחלקת כיבוי האש של ג'קסון, ולארגון חברים, ואנשים רבים אחרים שעובדים ללא לאות סביב השעון כדי לפתוח מחדש את הכבישים שלנו ולהחזיר את החשמל".

הפסקת חשמל משאית ניו ג'רזי ארגון חברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד