כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
זה הסכום

רמי לוי רכש את הרשת שקרסה כלכלית

רשת 'גוד פארם' שבבעלותו של רמי לוי רכשה את רשת מכוני הכושר של אשת העסקים שר פיטנס בעלות של 2.86 מיליון שקלים לאחר שזו קרסה כלכלית בחודש האחרון | 'הולמס פלייס' ביטלה את הצעת הרכישה שהגישה והאשימה: "פיטנס התנהלה בצורה לא מקצועית"

איש העסקים רמי לוי
איש העסקים רמי לוי צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

רשת 'גוד פארם' מבית איש העסקים רמי לוי יחד עם השותפים אוהד סנדלר ואדם פרינדלנדר, רכשה את הפעילות של אשת העסקים שר פיטנס בעלות של 2.86 מיליון שקלים. זאת, אחרי הקריסה הכלכלית של שר פיטנס. טרם ההצעה של רמי לוי, חברת 'הולמס פלייס' הציעה לרכוש את מכוני הכושר של פיטנס בסכום של 2.2 מיליון שקלים. ההצעה כללה לקיחה על חוזי השכירויות בשבעת הסניפים של רשת מכוני הספורט והעסקת העובדים.

לפי הדיווח ב'כאן חדשות', ברשת 'גוד פארם' יעסיקו את שר פיטנס בשכר של 25 אלף שקל בחודש ואופציות לחברה ב-15%, בעוד 'הולמס פלייס' הגישה הצעה בשיעור של 10%. ב'הולמס פלייס' זעמו על ההצעה של רמי לוי והתמיכה של שר סנדה (פיטנס) בהצעה המתחרה, למרות שהגיעה להסכמות עם 'הולמס פלייס'. בתגובה הם דיווחו לבורסה על משיכת ההצעה לרכישת הפעילות של שר פיטנס.

ממנכ"לית קבוצת 'הולמס פלייס' נמסר: "לאחר הדיון שהתקיים בבית המשפט, בו הבנו כי שר סנדה התנהלה מולנו בצורה לא מקצועית הנהוגה בעולם העסקי וחזרה בה מההסכם שנחתם מולנו אשר קיבל את אישור בית המשפט, החלטנו לבטל לאלתר את הצעתנו לרכישת הפעילות של הרשת שלה".

רמי לוי קריסה הולמס פלייס שר פיטנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד