כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מנהיג מפוחד ומבודד

קצין שעבד ישירות עם פוטין ערק מרוסיה וחושף סודות

קצין שעבד עם פוטין מגלה כיצד המנהיג הרוסי פרנואיד ו'נשאר בבונקר שלו' כדי להימנע מניסיונות התנקשות, לעולם לא משתמש בטלפון נייד או באינטרנט ו'מפחד פחד מוות' מקורונה. גלב קרקולוב הוא קצין בשירות המשמר הפדרלי שנמלט לטורקיה ומשם למקום אחר. הוא חשף כי פוטין מבודד זו השנה הרביעית

קצין שעבד ישירות עם פוטין ערק מרוסיה וחושף סודות
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: אתר הקרמלין

קצין הגנה שעבד ישירות עבור ולדימיר פוטין ערק מרוסיה, ואמר כי פוטין "פושע מלחמה" בשל פלישתו לאוקראינה. גלב קרקולוב, בן 35, הוא קפטן בשירות המשמר הפדרלי, המכונה FGS או FSO, שנמלט מרוסיה למקום מבטחים דרך איסטנבול.

כעת, הוא חשף בראיון כי פוטין כל כך פרנואיד לגבי ביטחונו האישי, ניסיונות ההתנקשות שלו ובריאותו וכי הוא בוחר להישאר 'בבונקר שלו' במקום לצאת לביקורים קבועים ברחבי המדינה כמו פעם. קראקולוב הוסיף כי העריץ הרוסי "מפחד פחד מוות" מקורונה ומבודד זו השנה הרביעית, וכי הוא אף פעם לא משתמש בטלפון נייד מחשש שהמערב יפגע בו - במקום זאת לוקח איתו ציוד תקשורת מיוחד.

כלי התקשורת שחשף את עדותו של קרקולוב, טוען כי העריק הוא בדירוג הגבוה ביותר עד כה מחוג הביטחון של פוטין שערק. ה'דיילי מייל' מדווח, כי קצין ההגנה היה אחראי על ההדלפות לגבי הרכבת המשוריינת של פוטין, שבה הוא משתמש בנסיעותיו הנדירות יותר ויותר ברחבי רוסיה מחשש שמטוסו הנשיאותי עלול להיות מופל.

מההדלפות עולה שהרכבת מוסווית באפור ואדום כדי להיראות כמו רכבת נוסעים רוסית רגילה, מה שהופך אותה חזותית כמו השאר. הפרנויה של פוטין מתבטאת גם בעובדה שהוא אף פעם לא משתמש בטלפון נייד. "כלומר, בכל שנות השירות שלי, לא ראיתי אותו פעם אחת עם טלפון נייד", אמר קרקולוב.

המנהיג הרוסי כל כך מודאג מהמערב שהוא לוקח איתו ציוד תקשורת מיוחד לנסיעות חוץ כדי למנוע מהשיחות הסודיות שלו לדלוף. "הוא לא משתמש באינטרנט או בטלפון נייד. הוא מקבל מידע רק מהמעגל הקרוב ביותר שלו, מה שאומר שהוא חי בוואקום מידע", אמר קרקולוב. המשמעות היא שהידע שלו על אירועים מסונן באמצעות השירותים החשאיים ומה שהוא צופה בטלוויזיה הרוסית הנשלטת על ידי המדינה.

הוא אמר עוד: "לנשיא יש גם תא טלפון שאנחנו לוקחים בכל נסיעה". זה מקום שממנו ניתן לנהל שיחות בסודיות מובטחת. "התא הוא כמובן מגושם. זוהי קובייה בגובה של כמטר וחצי. בפנים יש שולחן עבודה וטלפון, שאפשר להשתמש בו כדי לדבר בלי לחשוש שהשיחות האלה ישמעו או יקראו על ידי מודיעין זר". הקופסה הזו תמיד נוסעת לחו"ל יחד עם המזוודה הגרעינית של פוטין, שבה הוא יכול להשתמש כדי לשגר טיל גרעיני".

פוטין היה נוסע לעתים קרובות ברחבי רוסיה כדי לחזק את תדמיתו הציבורית כאיש העם. עם זאת, מאז הקורונה ופלישתו לאוקראינה, מספר הנסיעות הללו ירד. כשהוא כן נוסע הנסיעות שלו מתנהלות בזהירות רבה, לטענת גורמי אופוזיציה הוא מעסיק כפיל.

לא ברור היכן העריק נמצא כעת, אך ההנחה היא שהוא נמצא במערב. הוא פרסם פנייה לקצינים אחרים לבוא עם ראיות נגד פוטין כדי להוכיח שהוא "פושע מלחמה". אשתו ובתו של קרקולוב נמלטו בנפרד גם הן דרך קזחסטן ואיסטנבול.

קורונה מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד