כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בתום 100 ימים לממשלה

סקר: רוב מצביעי הליכוד מעניקים לממשלה ציון נכשל

סקר אולפן שישי: רוב של 52% מקרב מצביעי הליכוד נותנים לממשלה ציון נכשל, בעוד מכלל הציבור 69% סבורים שתפקוד הממשלה גרוע | כ-66% נותנים לשר בן גביר ציון גרוע, ומספר דומה גם לשר האוצר סמוטריץ' | השר גלנט הוא היחיד עם הציון החיובי | 53% חושבים כי הממשלה לא תמלא את ימיה

זירת אחד הפיגועים
זירת אחד הפיגועים צילום: קבוצת דסק הכתבים

100 ימים לממשלה: סקר אולפן שישי בדק איזה ציון מעניק הציבור לה ולשרים המכהנים בה. 69% מהמשיבים העניקו ציון גרוע לממשלה, ו-27% בלבד, מעט יותר מרבע מהנבדקים, ציינו כי תפקודה טוב. גם בקרב מצביעי הליכוד, המפלגה הגדולה בקואליציה - 52% העניקו לממשלה ציון גרוע, לעומת 45% ממצביעי הליכוד שסברו כי תפקודה "טוב".

התמיכה הציבורית בראש הממשלה בנימין נתניהו נמצאת בשפל, כאשר 67% מהנבדקים סבורים כי תיפקודו של נתניהו גרוע. פחות משליש מהנבדקים, 30% בלבד - העניקו לראש הממשלה ציון טוב. גם בקרב מצביעי הליכוד - 44% מקרב תומכי המפלגה, ששמו "מחל" בקלפי, העניקו לראש הממשלה ציון גרוע. מעל לחצי - כ-51% דירגו את תפקודו כטוב.

בקרב האופוזיציה 57% דירגו את תיפקודו של יאיר לפיד כגרוע, 60% ציינו כי תיפקודו של אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתינו - גרוע גם הוא. את הציון הנמוך ביותר מקבלת יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי ש-70% מהנשאלים דירגו את פועלה כ"גרוע", עד עתה. נציג האופוזיציה היחיד שזוכה לאהדה רבה יותר מביקורת הוא יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ שמעל למחצית מן הנשאלים סבורים שתפקודו טוב (54%).

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיבל אף הוא ציון גרוע כך לפי 66% מהמשיבים. כ-30% בלבד, העידו כי תיפקד טוב ב-100 הימים הראשונים לכהונת הממשלה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' זוכה גם הוא לציון נמוך, כאשר 65% מהנבדקים העידו כי תיפקד גרוע ו-28% בלבד ציינו כי הוא מבצע את תפקידו "טוב".

שרת התחבורה מירי רגב זוכה לציון "טוב" מ-23% בלבד מהנשאלים, 63% העניקו לה ציון גרוע. שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן זוכה לציון נמוך במיוחד, כאשר רק 17% מהנשאלים העידו כי תיפקדה טוב במאה הימים הראשונים לכהונת הממשלה, ו-63% העניקו לה ציון "גרוע.

השר היחיד שזוכה לציון טוב הוא שר הביטחון יואב גלנט, ש-56% מהנשאלים ציינו כי תיפקודו של טוב, ו-33% בלבד העידו כי תיפקודו גרוע. יחד עם זאת, יותר ממחצית מהנסקרים, 53%, חושבים שהממשלה לא תשלים את הקדנציה שלה במלואה. 32% סבורים כי הממשלה תשלים את ימיה.

יואב גלנט סקר הליכוד אולפן שישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד