כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בהוראת צה"ל

בגלל המתיחות: בוטלה הופעתו של חנן בן ארי

מפקד פיקוד הדרום הורה לבטל את ההופעה של הזמר חנן בן ארי שהייתה אמורה להתקיים הערב בשדרות. מוקדם יותר הודיע בן ארי באינסטגרם כי ההופעה מתקיימת וכתב: "תושבי שדרות ועוטף עזה, מחכה לכם הערב". אך בעקבות החשש מירי הרקטות ההופעה בוטלה

בגלל המתיחות: בוטלה הופעתו של חנן בן ארי
חנן בן ארי צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בעקבות המצב הביטחוני, בוטלה ההופעה של הזמר חנן בן ארי שתוכננה להתקיים הערב (ראשון) בשדרות תחת כיפת השמיים. מוקדם יותר הודיע בן ארי בסטורי באינסטגרם כי ההופעה מתקיימת כרגיל ואמר: "לכל תושבי עוטף עזה והדרום שמתכננים להגיע היום להופעה, אני רוצה להגיד לכם קודם כל חג שמח בתוך כל המצב הלא פשוט שלנו ולהגיד לכם שההופעה מתקיימת כמתוכנן באצטדיון, אני מחכה לכם שם עם הלהקה, בעזרת השם נעשה את זה ביחד, נתנחם ביחד, לא ניתן לאף אחד להכניע אותנו ולעצור אותנו. חג שמח מחכה לכם". אך מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו, הורה לבטל את ההופעה של הזמר בשל המצב המתוח וחשש מירי טילים.

בהודעה שנשלחה לתושבים מראש העירייה אלון דוידי נכתב: "לאור המתיחות הביטחונית, הנחה מפקד הפיקוד לבטל את המופע על מנת לנקוט במשנה זהירות. אנו נבדוק מול חנן בן ארי אפשרות להגיע במועד אחר, ובכל אופן כלל רוכשי הכרטיסים יפוצו לאחר חג הפסח. אנו נמשיך לבנות, להפריח ולצמוח בתקווה לימים שקטים ומהנים והמשך חג שמח".

הזמר חנן בן ארי מסר בתגובה ל-N12: "הייתי אופטימי ורציתי לפגוש את תושבי שדרות והעוטף היום, אבל לאור המציאות הבלתי נסבלת שאנחנו חיים בה נתבקשנו לדחות את המופע בכדי להימנע מסיכון של יותר מ-5000 איש באזור אחד פתוח בשדרות. תזכרו שעם ישראל חי מחכה לפגוש אתכם בקרוב מאוד".

מעיריית שדרות נמסר: "בימים האחרונים שגרתנו הופרה על ידי ארגוני הטרור, בית נפגע ותושבים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. אנו נמצאים בימים מתוחים מבחינה ביטחונית ולכן, עם כל הרצון הגדול שלנו לחגוג את פסח עם האמן המצוין חנן בן ארי במופע באצטדיון העירוני, הנחה אותנו מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו, שלא לקיים את המופע על מנת לנקוט במשנה זהירות. אנו נבדוק מול חנן בן ארי אפשרות להגיע במועד אחר ובכל אופן כלל רוכשי הכרטיסים יפוצו לאחר חג הפסח".

חנן בן ארי שדרות טילים אלוף פיקוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד