כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"אות כבוד למדינת ישראל ולעם היהודי"

רבה הראשי של אוקראינה מודה לנתניהו על החלטתו

הרב הראשי של אוקראינה הודה לראש הממשלה על החלטתו להאריך את מתן הסיוע ההומניטארי לפליטים מאוקראינה, לרבות הארכת ויזות ומתן סיוע בתחומי הרפואה והרווחה. הרב אסמן הביע תקווה כי החלטות כאלה יובילו לשיפור כללי במצב הפוליטי בין ישראל לאוקראינה ובאזור

רבה הראשי של אוקראינה מודה לנתניהו על החלטתו
ויטלי קליצ'קו ראש עיריית קייב עם הרב אסמן צילום: באדיבות המצלם

הרב הראשי של אוקראינה, הרב משה ראובן אסמן, בירך והודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על החלטתו להאריך את מתן הסיוע ההומניטארי לפליטים מאוקראינה, לרבות הארכת ויזות ומתן סיוע בתחומי הרפואה והרווחה.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו עמד בהבטחותיו ערב הבחירות כשהחליט להאריך את מתן הסיוע ההומניטארי לפליטים מאוקראינה" אמר הרב הראשי של אוקראינה, הרב משה ראובן אסמן. "החלטתו מעידה שוב. על מחויבותו האמיתית לסייע לפליטים מאוקראינה".

הרב אסמן הדגיש כי החלטה זו מלמדת על האחריות שרוחשת מדינת ישראל כלפי העם היהודי והפליטים מאוקראינה, במיוחד בימים קשים כאלה ובתקופה של חג הפסח.

הרב אסמן התייחס גם למערכת היחסים בין המדינות ואמר כי התמיכה המוענקת על ידי ישראל מחזקת את הקשר האמיץ בין ישראל לאוקראינה ומעמידה את שתי המדינות בצד אחד של המאבק למען חיים טובים ובטוחים לאזרחים.

הרב אסמן קרא להמשיך ולהרחיב את השיתוף הפעולה בין המדינות כדי להביא לשיפור נוסף במצב ההומניטארי של הפליטים ולסיוע להם בהתאקלמותם בישראל. במקביל, הרב אסמן הביע תקווה כי החלטות כאלה יובילו לשיפור כללי במצב הפוליטי בין ישראל לאוקראינה ובאזור.

רבה הראשי של אוקראינה: "הסיוע המוענק הוא אות כבוד למדינת ישראל ולעם היהודי ומראה לעולם על הערבות ההדדית והסולידריות של כל היהודים בתפוצות".

בנימין נתניהו מלחמת אוקראינה רוסיה הרב משה אסמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד