כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"תשובה ציונית"

תחת אבטחה כבדה: אלפים צפויים להשתתף היום בצעדת אביתר

ישראלים רבים צפויים להשתתף בצעדת אביתר שתצא מצומת תפוח לכיוון היישוב שטרם הוסדר. הצעדה ההמונית מתקיימת על רקע המתיחות הביטחונית, ועל כן האירוע ייערך תחת אבטחה כבידה

תחת אבטחה כבדה: אלפים צפויים להשתתף היום בצעדת אביתר
אביתר צילום: Flash90

אלפי ישראליים צפויים להשתתף היום (שני) בצעדה ליישוב אביתר. הצעדה תצא בשעה 12:00 בצהריים מצומת תפוח לכיוון היישוב שהממשלה הנוכחית והקודמת התחייבו להסדיר. 

הצעדה ההמונית מתקיימת על רקע המתיחות הביטחונית, ועל כן האירוע ייערך תחת אבטחה כבידה. את הצעדה ארגנו מספר תנועות בימין בהן תנועת נחלה.

שבעה משרי הממשלה הודיעו כי ייקחו חלק בצעדה, ביניהם, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', השר איתמר בן גביר, יצחק וסרלאוף, אורית סטרוק ועמיחי אליהו. כמו כן יותר מעשרים ח"כים מסיעות הקואליציה ייקחו חלק בצעדה.

לקראת הצעדה אמר ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "מברך את שרי הממשלה וחברי הכנסת שבימים אלו מול גל הטרור, בוחרים להגיע לשומרון ולקרוא ליישב את אביתר. זו התשובה הציונית הנכונה לטרור אני קורא לציבור להגיע דווקא עכשיו, להרים את הרוח ולצעוד חזרה לאביתר".

יו"ר תנועת נחלה צבי אלימלך שרבף אמר: "מרגש לראות את כלל השרים וחברי הכנסת שמתגייסים לתמיכה באביתר ובמשפחות. מצפים ומקווים שעוד בטרם הצעדה המשפחות יוכלו לאכלס את הישוב".

גורמים ביטחוניים אמרו ל'חדשות 12' כי, "הצעדה אומנם אושרה בידי הגורמים הרלוונטיים, אבל גם ככה אנחנו נמצאים במצב אחר וגל טרור - היא תחייב את כוחות הביטחון להקצות אליה לוחמים שאמורים להיות במשימות אחרות".

עוד אמרו הגורמים הביטחוניים: "הכוחות נערכים לקיום האירוע במקביל למאמצים האחרים בגזרה".

אביתר צה"ל התיישבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד