י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בעל החברה חשוד בעבירות מס בסך מיליוני שקלים

הותר לפרסום: בעל חברה המספקת תלושי שכר לעצמאים ועובדי שליחויות חשוד בעבירות מס בסך מיליוני שקלים

בעל החברה חשוד בעבירות מס בסך מיליוני שקלים
רואה חשבון צילום: FREEPIK

אהוד צפרירי – הבעלים של חברת "תלוש לעצמאי טי.בי.או בע"מ", המספקת תלושי שכר לעצמאים ועודים המבצעים שליחויות עבור חברות שונות – נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים בחשד לעבירות מס.

מחקירה שמנהלת בעניינו מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב ברשות המסים, עולה חשד כי החברה קיזזה בספרי החשבונות שהיא מנהלת חשבוניות מזויפות/פיקטיביות, אשר שימשו כיסוי חשבונאי פיקטיבי להעסקת שליחים בשחור וכל מטרתן היא להפחית את חבות המס של החברה.

על פי החשד, מאז ינואר 2021 החברה קיזזה חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-80 מיליון ₪, שסכום המס בגינן מסתכם בכ-16 מיליון ₪. החשבוניות הוצאו על שם חברות שונות, חלקן חברות שלא ביצעו שום פעילות כלכלית מעבר להנפקת חשבוניות.

במסגרת חקירה זו נעשה שיתוף פעולה עם משרד אזורי מע"מ ת"א 3 וכן עם יחידת הפירוקים של רשות המיסים ובמקביל להליך הפלילי בוצע הליך אזרחי שבמסגרתו הוצאו לחברה צווי עיקול מיוחדים על פי סעיף 112א' לחוק מע"מ. בהליך זה נתפסו לחברה סכומים גבוהים.

מתאריך 13/03/2023, היום בו נעצר ושוחרר אהוד צפרירי, נעשו ניסיונות מצד מיצגיו להטיל צו איסור פרסום על הפרשה ואולם לאחר הגשת ערר מצד החברה לבימ"ש המחוזי בלוד נדחתה בקשתם בשנית וכעת הותר פרסום פרטי הפרשה.

 

עבירות מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד