כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

איך בוחרים רכב פלאגין משפחתי יוקרתי?

רכב פלאג-אין הפך כבר מזמן לביטוי שגור בעולמות הרכבים ומשקי בית בוחרים לרכוש רכבים אלו. איננו רואים מחיר אחיד של רכב פלאג-אין מאחר והמחיר מושפע ממגוון רחב של היבטים – מוניטין החברה ממנה אתם רוכשים, אביזרים, גודל הסוללה, רמת גימור, יחידת הינע ועוד מגוון רחב של היבטים נוספים

איך בוחרים רכב פלאגין משפחתי יוקרתי?
רכב פלאג אין צילום: FREEPIK

בשנים האחרונות אנו רואים דיבור הולך ונרחב בקשר לרכבי פלאג-אין משפחתיים. אנו רואים מגוון רחב של רכבים בארץ לרבות רכבים חשמליים ואת הרכבים המסורתיים אותם כולנו מכירים המנועים על בסיס מנוע בנזין ו/או סולר המזהם את הסביבה. אך אם אנו נסתכל לעומק אנו נראה שבין הרכבים החשמליים לרכבים המסורתיים מסתתרים רחבי הפלאג-אין. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות רכישת רכב פלאג-אין משפחתי, בדיוק לשם כך אנחנו פה לעשות לכם מעט סדר.

מה ההבדל בין רכב פלאג-אין לרכב היברידי?

עושה רושם שלאחר עשרות שנים של רכבים מסורתיים המונעים על בסיס מנועי סולר ובנזין ומזהמים את הסביבה יום ביומו העולם מתקדם אל רכבים חשמליים ואוטונומיים. בתור התחלה התחילו הרכבים ההיברידים ועם הזמן הגיעו גם הרכבים החשמליים. אנשים רבים תוהים מה הם ההבדלים בין רכב פלאג-אין לרכב היברידי.

בראש ובראשונה אנו למדים כי רכב פלאג-אין הינו רכב הדומה במאפיינים שלנו וגם מבחינת כל היצרנים לרכב היברידי. יחד עם זאת אנו למדים כי ישנם מספר היבטים אשר מבדילים אותו מן כותרת ההיברידי וממקמים אותו בתור רכב "פלאג-אין". בשונה מרכבים היברידים רגילים במקרה של רכב פלאג-אין אנו משתמשים בסוללות גדולות הרבה יותר מן הסוללות של הרכבים ההיברידים הרגילים. 

רכבים היברידיים נטענים בסוללות קטנות המתאפיינות בגודל של מאות בודדים של וואט פר שעה, יחד עם זאת אם נסתכל על רכבי הפלאג-אין אנו נגלה שאין שום אפשרות לטעון רכבים אלו אך ורק משימוש סביר ברכב. כתוצאה מכך אנו רואים את ה-"פלאג-אין" מה שמהווה חיבור של הרכב אל מקור חשמל אשר עוזר להטעין אותו באנרגיה ירוקה. 

כמה עולה רכב פלאג-אין?

רכב פלאג-אין הפך כבר מזמן לביטוי שגור בעולמות הרכבים ומשקי בית בוחרים לרכוש רכבים אלו. איננו רואים מחיר אחיד של רכב פלאג-אין מאחר והמחיר מושפע ממגוון רחב של היבטים – מוניטין החברה ממנה אתם רוכשים, אביזרים, גודל הסוללה, רמת גימור, יחידת הינע ועוד מגוון רחב של היבטים נוספים. כיום בישראל אנו רואים מגוון רחב של רכבי פלאג-אין כאשר אחד הרכבים הבולטים ביותר בהיצע ובביקוש שלהם הוא - Lynk & Co 01.

מה מספר המנועים ברכב פלאג-אין?

אנשים רבים תוהים מה הם מספר המנועים הנמצאים ברכב פלאג-אין. הלכה למעשה מדובר בשאלה שמעט קשה לענות עליה מאחר וכל יצרן וכל רכב מוגדר בצורה אחרת. אנו למדים כי רכבי פלאג-אין לרוב יהיו בעלי 2 מנועים ובמקרים אחרים גם שלושה מנועים. בכל רכב פלאג-אין אנו נראה מנוע בנזין לצד מנוע חשמלי. המנוע השלישי עליו אנו מדברים הינו מנוע אותו אנו נראה אך ורק ברכבים מעט מהודרים ו"יוקרתיים" יותר בנישת הפלאג-אין, המנוע השלישי יהיה מנוע אשר תפקידו לשחק כ-"מנוע חשמלי" אשר מצליח לתת כוח חשמלי ותחושה של נסיעה ברכב חשמלי לצד הנעה כפולה. 

החשיבות בייעוץ והתאמה אישית מחנות המתמחה ברכבי פלאג-אין

עולם רכבי הפלאג-אין תופס תאוצה בשנים האחרונות ומשקי בית רבים מעוניינים לרכוש את רכב הפלאג-אין הראשון שלהם. יחד עם זאת עולה תהייה איך ניתן לבחור את הרכב הטוב ביותר עבורנו. אנו רואים חשיבות בעבודה אל מול חברה המתמחה ברכבי פלאג-אין אשר תדע לאפיין את הצרכים שלכם – העיצוביים, הפונקציונאליים, הבטיחותיים והתקציביים ולהתאים עבורכם את הרכב הטוב ביותר עבורכם.

אנו נרצה לבדוק שאנחנו עובדים אל מול חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בתחום אשר תדע לתת לנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת – כך נוכל לדעת שהגענו למקום הנכון עבורנו. איננו ממליצים לרכוש רכב פלאג-אין ללא בדיקת כדאות והתאמה לאורח החיים שלכם ולחיי המשפחה. כמו כן עליכם להבין את כל היתרונות והחסרונות הטמונים ברכב פלאג-אין ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר אפיון עם בעל מקצוע המתמחה בתחום.

lynk & co – בחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל

Lynk & Co הפכו בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל וברחבי העולם. Lynk& Co הוקמה על ידי קבוצה של מספר אנשים אוהבי רכבים אשר הבינו שבשביל לשנות צריך להתחיל מהתחלה ושמו לעצמם משימה פשוטה וברורה: דור חדש של מכוניות, לדור חדש של אנשים.

המכוניות של החברה נולדו במרכז הפיתוח בשבדיה על ידי צוות רב של מעצבים, מהנדסים ואנשי מקצוע מן המובילים בתחומם. הרכב הראשון של הקבוצה הושק בברלין בשנת 2016 וכבר ב2019 זכתה הקבוצה באחת התחרויות הנחשבות בעולם הספורט המוטורי (WTCR).

כיום החברה עובדת ללא לאות ומייצרת מגוון רחב של רכבי פלאג-אין למשפחות עם דגש על עיצוביות גבוהה, פונקציונאליות, חיי סוללה ארוכים ואיכותיים, נוחות נסיעה ויוקרה.

איפה מייצרים את ה-Lynk & Co 01?

רכב זה נחשב לאחד מן רכבי הפלאג-אין המובילים של החברה. Lynk & Co הינו מיזם משותף של חברת Volvo העולמית ו-Geely. רכב ה 0-1תוכנן במרכז הפיתוח בגטבורג שבשדיה ומבוססת על גבי פלטפורמת CMA המוצלחת לצד מנוע VEA הפותח על ידי VOLVO. המנועים מיוצרים במפעל המתקדם והחדיש של התחברה ביויאיו שבסין.

את הרכב ניתן להטעין עד טעינה מלאה בזמן ממוצע של כ – 5 שעות בעמדה ביתית ו/או 9 שעות לטעינה מלאה בהנחה ותרצו לטעון את הרכב משקע ביתי רגיל. 

Lynk & Co עבדו ללא לאות מספר שנים ואפשר להגיד שהם הצליחו לעמוד במטרה שלהם – יצירת דור חדש של רכבים המתאימים לדור חדש של צרכנים. אז לאחר שרטוטים, תכנונים, עיצובים, ליטושים והגדרות – אין ספק שיצא להם לא רע.

אמרתם רכבי משפחה – אמרתם  lynk & co רכב פלאגין משפחתי .

היברידי רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד