י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התקף זעם

אימה במטוס: נוסע ישראלי שבר חלון בהתקף זעם

רגע לפני המראה מקפריסין לישראל, נוסע שישב באמצע המטוס שבר את החלון באגרוף. לאחר עיכוב של 20 דקות, הצוות קיבל החלטה להמריא כרגיל. "היו נוסעים דתיים שהחלו לדאוג כי זה היה ממש לפני כניסת החג"

אימה במטוס: נוסע ישראלי שבר חלון בהתקף זעם
אילוסטרציה צילום: unsplash

בטיסה שהמריאה מלרנקה קפריסין לישראל ביום שלישי האחרון ערב חג שביעי של פסח: רגע לפני ההמראה בזמן שהמטוס מלא בנוסעים ששבו לארץ אחרי חופשת החג, אחד הנוסעים שבר חלון של המטוס באגרוף.

נוסע שהיה בטיסה סיפר לאתר 'מאקו': "לאחר שהתיישבנו, ילד כבן שנתיים וחצי שישב עם הוריו באמצע המטוס החל לבכות, ממש לצרוח. פתאום שמענו צעקה חזקה של גבר שצעק 'די' ואז היה בום. המטוס השתתק ומי שישב לידו אמר לנו שהאבא שבר את החלון הפנימי מרוב עצבים".

צוות המטוס החל להוריד את הנוסעים. "היו נוסעים דתיים שהחלו לדאוג כי זה היה ממש לפני כניסת החג", סיפר הנוסע. אך צוות המטוס הודיע שזה בסדר ואפשר להמריא ככה. לאחר עיכוב של 20 דקות המטוס יצא לדרך. "אנשים נלחצו ושאלו אם זה בטוח לטוס ככה, אבל הרגיעו אותנו".

הנוסע תיאר שלאחר ההמראה הטיסה עברה בצורה חלקה יחסית: "היו אנשים שממש נלחצו מהנוסע הזה. הוא היה גדול ומאיים. במהלך הטיסה גם ראיתי אותו יורק על הריצפה. זה מה שנקרא - 'הישראלי המכוער'".

החלונות ברוב מטוסי הנוסעים מורכבים משלוש זגוגיות שונות. החלון הפנימי, שבו נוסעים יכולים לגעת כנוסעים, הוא למעשה רק לוח פרספקס. הדבר נועד למנוע מגע ישיר עם השמשות החיצוניות והעבות באמת ששומרות עלינו בגובה הרב, מומחה התעופה היינריך גרוסבונגרדט אמר ל'מאקו'. "זה נחוץ גם מכיוון שהאוויר החיצוני בגובה של 30 אלף רגל יכול להיות קר עד מינוס 60 מעלות, אם הייתם נוגעים בחלון האמיתי החיצוני כנראה שהייתם מקבלים כוויית קור".

 

 

 

מטוס פסח קפריסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד