י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התאונה בקוריאה הדרומית

33 פצועים ישראלים מאושפזים ב-9 בתי חולים

מצבם של ארבעה ישראלים בהתהפכות אוטובוס של תיירים ישראלים אתמול בקוריאה הדרומית ממשיך להיות קשה. 9 פצועים בינוני והשאר פצועים קל. ממשרד החוץ נמסר כי הפצועים מאושפזים בתשעה בתי חולים שונים באזור התאונה

33 פצועים ישראלים מאושפזים ב-9 בתי חולים
האוטובוס שהתהפך צילום: North Chungcheong Province Fire Station

מצבם של כמה מהפצועים הישראלים בקוריאה הדרומית ממשיך להיות קשה. 33 פצועים ישראלים מאושפזים ב-9 בתי חולים בקוריאה הדרומית, בהם 4 פצועים קשה, 9 פצועים בינוני והשאר פצועים קל. משרד החוץ, באמצעות המחלקה לישראלים בחו"ל ושגרירות ישראל בקוריאה עומדים בקשר עם הפצועים ובני משפחותיהם ופועלים לחזרתם המהירה של הפצועים לישראל.

שגריר ישראל בקוריאה, עקיבא תור מעדכן על התאונה זמן קצר לאחר דרדור האוטובוס. צילום: שגרירות ישראל בקוריאה.

כזכור אתמול (חמישי) בסביבות השעה 18:05 (שעון מקומי) התהפך אוטובוס מלא בישראלים על צדו. בתקשורת המקומית דווח כי היתה תקלה באוטובוס. 33 ישראלים נפצעו, מרגריטה שוורצברג, בת 60 מחדרה, נהרגה בהתהפכות האוטובוס בקוריאה, כך דווח ב'כאן חדשות'.

מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת כעת את המקרה, כולל טענה של הנהג הקוריאני שטען שתיבת ההילוכים היתה פגומה. משרד החוץ הקוריאני אמר כי יספק תמיכה הכרחית לקורבנות הישראלים לאחר בקשה משגרירות ישראל בסיאול.

בתוך כך משלחת רפואית של חברת הביטוח פספורטכארד צפויה להגיע בשעות הקרובות לבתי החולים בדרום-קוריאה, המרוחקים כשלוש שעות מעיר הבירה סיאול. המשימה המרכזית של המשלחת להביא לטיפול רפואי בישראל בהקדם את הישראלים שזקוקים לכך. מנהל המשלחת הרפואית ארי קזניץ, סמנכ״ל פספורטכארד מסר: "הרופאים שנמצאים איתנו במשלחת יעניקו טיפול לכלל הפצועים ולא רק למבוטחי החברה".

המשלחת הישראלית של חברת פספורטכארד

משרד החוץ דרום קוריאה פצועים תאונת אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד