כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ביו"ט שני של גלויות

כלי רכב נשרפו: 1,000 אורחים פונו מהמלון

יותר מ-12 כלי רכב ניזוקו או נהרסו כליל בשריפה גדולה במגרש חניה של מלון במדינת קונטיקט בארה"ב, בו שהו מעל 1000 חרדים בחג שביעי של פסח. לאחר שהאזור הוכרז כבטוח על ידי כוחות הכיבוי, חוקרים החלו לחקור את סיבת השריפה  

כלי רכב נשרפו: 1,000 אורחים פונו מהמלון
הרכבים השרופים צילום: כוחות הכיבוי של סטנפורד

יותר מתריסר כלי רכב נשרפו בחניון מלון בסטמפורד שבמדינת קונטיקט בארה"ב, 1,000 אורחים חרדים פונו מהמלון. אזעקות על שריפה שפרצה החלו לצלצל בסביבות השעה 05:00 בבוקר יום חמישי יו"ט שני של גלויות, יותר מ-1,000 אורחים נאלצו לצאת מהמלון לרחוב הקר.

גורמי כיבוי האש אמרו כי המבנה נפרץ כדי שהכבאים יילחמו בשריפה מבחוץ. אורח במלון אמר לאתר Yeshiva world news כי הנופשים פונו ללובי הקדמי בחוץ, כולל קשישים ותינוקות. "כולם התנהגו יפה, והתפילה החלה בחוץ ב-8:00 בבוקר כשהבניין נחשב בטוח. עד השעה 10:30 כל האורחים הורשו לחזור לחדריהם".

החניון מלא בקצף כיבוי שריפות: צילום כוחות הכיבוי של סטמפורד.

בחסדי שמים, לא דווח על נפגעים, למרות שחלקם היו מקוררים הבוקר. המטבח נסגר לזמן מסוים, אך הצוות עדיין הצליח ליצור מזנון אוכל מפואר לכולם. לאחר שהאזור הוכרז כבטוח על ידי כוחות הכיבוי, חוקרים החלו לחקור את סיבת השריפה. אחד הנופשים אמר כי "יותר מכל, זה היה קידוש השם אדיר, עם למעלה מ-1,000 גברים, נשים וילדים שכולם עזרו זה לזה, וכולם התפנו בצורה מסודרת".

 

 

 

 

כוחות כיבוי קונטיקט ארה''ב שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד