כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המחירים צונחים

בעלי מכוניות טסלה הפסידו הלילה עשרות אלפי שקלים

לאחר גל של הורדות מחיר בסין - טסלה שוברת את השוק גם בישראל - כך עולה ממחירון חדש שמפרסמת היצרנית | פירוט המחירים המעודכנים בכתבה

בעלי מכוניות טסלה הפסידו הלילה עשרות אלפי שקלים
רכבי טסלה צילום: unsplash

חברת הרכב החשמלי 'טסלה" הוזילה הלילה (חמישי) את את המחירים לדגמי הטסלה השונים ביניהם - טסלה 3 כך שלראשונה זה שנים מחירה יורד אל מתחת לרף של 200 אלף שקלים.

מדובר בפעם השנייה בשנת 2023 שטסלה מורידה מחירים. כזכור בתחילת השנה עדכנה טסלה את המחירון באופן דרמטי כאשר על פי הפרסום ב'כלכליסט' גרסת הבסיס של טסלה 3, שמחירה ה"יבש" לצרכן ללא מס היה 180 אלף שקל, ירד למחיר של 160 אלף שקל ללא מס כאשר המשמעות היא שמחיר טסלה 3 בסיסית עם מס ירד בן לילה מ-242 אלף שקל ל-205 אלף שקל. כמו כן טסלה 3 לונג ריינג', שעלתה 289 אלף שקל עם מסים, מחירה ירד ל- 252 אלף שקל. טסלה 3 ברמת הגימור הבכירה ביותר – הפרפורמנס - במקום 319 אלף שקל ירד מחירו ל- 289 אלף שקל.

כאמור, כעת ע"פ הדיווח ב'כלכליסט', הכריזו בטסלה על 'שבירת שוק' נוספת, כאשר החברה החליטה לעדכן שוב את המחירון ולחתוך במחירים.

להלן הפירוט: טסלה 3 ברמת הגימור הבסיסית שעלתה עד אתמול 205 אלף שקל, עולה כעת 189 אלף שקל. מחירה של טסלה 3 בגרסת הביניים לונג ריינג' ירד גם הוא: המחיר שעמד על 252 אלף שקל עומד החל מהיום על 239 אלף שקל. ואילו טסלה 3 בגרסה הבכירה –"פרפורמנס" - שעלתה עד כה 289 אלף שקל עולה כעת 252 אלף שקל. לצד אלה הוזלה גם טסלה מודל S הבכירה כאשר מחירה של גרסת PLAID הבכירה ירד מ-825 אלף שקל ל-752 אלף שקל.

כזכור בתחילת השנה פרצו בסין הפגנות של בעלי מכוניות טסלה בגלל הוזלות שפגעו בערך המכוניות המשומשות, כעת יאלצו בעלי המכוניות המשומשות לספוג ירידת מחירים נוספת.

מכונית טסלה רכב חשמלי הוזלה הורדת מחירים טסלה נהגים מחירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד