י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפו בתיעוד

הראשון לציון במימונה: "גם שיש חילוקי דעות, צריכים להיות באחדות"

במימונה המרכזית שנערכה בקהילת "עדת ישראל" בשכונת בית וגן בירושלים, התייחס הראשון לציון הגרש"מ עמאר להפגנות שנערכו לאחרונה נגד הרפורמה המשפטית. צפו בגלריה מסכמת 

הראשון לציון במימונה: "גם שיש חילוקי דעות, צריכים להיות באחדות"
מימונה עם הגרש"מ עמאר צילום: באדיבות המצלם

מאות בני תורה ועמך ישראל, נטלו חלק בשמחת המימונה המרכזית שנערכה בקהילת "עדת ישראל" בשכונת בית וגן בירושלים, במעמדהראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים ובהשתתפות גדולי תורה, ראשי ישיבות, רבנים, דיינים ואישי ציבור, ראש עיריית ירושלים משה ליאון ועוד.

את המשא המרכזי, נשא הראשון לציון הגרש"מ עמאר שאמר בדבריו: "ב"ה אנו זוכים להיות כאן במימונה אמיתית של בני תורה הדבקים בהקב"ה. לצערנו היום לקחו את האירוע הזה למקומות לא נכונים ועושים הוללות, וב"ה כאן, כולם בני תורה חוגגים בקדושה ובטהרה". 

בדבריו התייחס הראשון לציון להפגנות שנערכו לאחרונה נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "כתוב בתהילים הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד, מה זה 'גם יחד', למה המילה גם?  אפשר לומר, יחד ראשי תיבות י'ש ח'ילוקי ד'עות, אז גם אם יש חילוקי דעות אנחנו שבט אחים גם יחד, אנחנו אוהבים אותם אהבת אמת". 

בדבריו קרא להתחזק בלימוד תורה לקראת הגאולה הקרבה: "כל אחד צריך לצאת מכאן עם יותר דבקות בתורה. האור החיים כותב כמעט בכל פרשה שהגאולה תלויה בלימוד תורה, ואין משה חפץ לגאול עם בטלנים מתורה, כל מי שמתמיד ושוקד על התורה הוא מקרב את ביאת המשיח". במעמד קראו פסוקים של אמונה ופרקי אבות כמנהג גדולי מרוקו".

בסיום המעמד האדיר, הודה המנחה הרב יהודה חזן לעיריית ירושלים והמועצה הדתית וכן למינהל הקהילתי בבית וגן על סיועם למען המעמד הגדול. את הערב הנעים הזמר משה דוויק בליווי תזמורתו.

 

מימונה הרב שלמה משה עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד