כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חלק מהפצועים בדרכם ארצה

גרסת המדריך: כך התרחשה התאונה הקטלנית

מדריך הטיול שבו נהרגה ישראלית ואחרים נוספים נפצעו בהתהפכות אוטובוס בדרום קוריאה טוען כי הטעות של הנהג בהעברת הילוך שני תוך כדי עלייה תלולה היא שגרמה להתהפכות הטראגית | בראיון שהעניק הנהג טען אחרת

גרסת המדריך: כך התרחשה התאונה הקטלנית
אלונקות. אילוסטרציה צילום: unsplash

תאונת התיירים הישראלים בדרום קוריאה: הונג צ'ונג או, המדריך המקומי שנפצע באורח קל בהתהפכות אוטובוס התיירים בדרום קוריאה, שוחח עם אתר ynet וסיפר כי מחקירת המשטרה התברר כי הטעות של הנהג הייתה שהעביר להילוך שני בעלייה למרות שהיה אמור להיות בהילוך ראשון.

צ'ונג או הוסיף וסיפר: "שאלתי את הנהג האם האוטובוס עוצר אבל הוא לא ענה. אחרי דקה האוטובוס החל להידרדר". לדבריו, הנהג המקומי טען לתקלה בתיבת ההילוכים של רכב ההסעות; "עצרתי את האוטובוס במהלך עלייה תלולה. לפתע, הוא התהפך לאחור במהירות מטורפת". תיאר בריאיון לתקשורת המקומית ביום שישי. 

בתוך כך, משרד החוץ עדכן אמש (מוצ"ש) כי 18 מהפצועים שהוגדרו כפצועים באורח קל, ישובו היום (ראשון) לישראל. 14 מהפצועים, בהם ארבעה במצב קריטי, יישארו בינתיים בדרום קוריאה לקבלת טיפול רפואי. ממשרד החוץ נמסר כי "שגרירות ישראל בסיאול והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ פועלים על מנת שארונה של ההרוגה, מרגריטה שוורצברג, יועבר לישראל בימים הקרובים".

מוקדם יותר דווח כי 8 ישראלים והמדריך המקומי שנפצעו בהתהפכות והיו מאושפזים במצב קל, השתחררו מבית החולים 'Woorie Orthopedic' שנמצא בעיר צ'ונג צ'ו בדרום קוריאה, סמוך לאזור התאונה. בתאונה שהתרחשה ביום חמישי נהרגה ריטה שוורצברג, בת 60 מחדרה, ועוד ארבעה נפצעו באורח קשה וקריטי, כל המעורבים הינם בני 50 עד 70 שהשתתפו בטיול מאורגן. הם פונו לתשעה בתי חולים.

מדריך טיולים מדריך התהפכות אוטובוס דרום קוריאה ישראלים בחול תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד