כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מגשים חלום ילדות

הכירו: זה הכתב לענייני חרדים החדש של גל"צ

יואלי ברים, צעיר חרדי מבית שמש, רק בן 20 התקבל לתפקיד הכתב לענייני חרדים בגלי צה"ל אחרי שסיים בהצטיינות את קורס העיתונאים | ל'בחדרי' הוא אומר: "זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות בחיים, זה היה החלום שלי"

הכירו: זה הכתב לענייני חרדים החדש של גל"צ
יואלי ברים צילום: Tzvi book

העיתונאי יואלי ברים מונה לתפקיד כתב החרדים והדתות של גלי צה"ל, זאת לאחר שסיים את קורס העיתונאים של גלי צה"ל ועבר את החפיפה הנדרשת. ברים, שגדל במשפחה חרדית-ליטאית בבית שמש, הביא כבר מספר חשיפות משמעותיות בתחום.

ברים כיום בן 20, למד בילדותו בתלמוד תורה 'תורת הבית' בבית שמש, לאחר הבר מצווה למד בישיבת 'ברכת שמואל' בבית שמש, לאחר מכן עבר ללמוד בישיבת ברקאי - מכללה לחרדים בגולן, שם השלים בגרויות, הוציא תעודת הנדסאי תעשיה וניהול, הניח בצד את המקצוע ובחר להתגייס לגלי צה"ל וכמי שאוהב את העולם ממנו בא ביקש לסקר את המגזר החרדי בתחנה הצבאית, עבר את הקורס בהצלחה וכבש את הפסגה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר יואלי כי הוא "דבק ‏בעבודה עיתונאית מקצועית שמבוססת על אתיקה ונאמנות לעובדות וזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות בחיים, זה היה החלום שלי". חשוב לו לציין שהוא אינו החרדי היחיד כיום שמשרת בגל"צ.

לצד זאת כתב יואלי ברים בחשבון הטוויטר שלו: "לא בכל יום אני מבשר על הגשמת חלום חיי: רשמית אני כתב החרדים והדתות של גלי צה"ל! חלמתי על זה מגיל צעיר מאוד, עברתי מסע מאתגר ומלא במוקשים, אך גם במלאכים צדיקים שהאמינו בי לאורך כל הדרך♡ אני זמין וקשוב תמיד לסיפורים מעניינים ולהסברים במספר: 0555530865, לא להתבייש, אני רעב".

נאחל לו מכאן בהצלחה ושיזכה לקדש שם שמים ברבים. 

גלצ גלי צה"ל כתב לענייני חרדים גל"צ יואלי ברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד