כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
וכך בחר להגיב

אילה חסון משיבה אש: "הקנאה גומרת את דרוקר"

העימות המתוקשר בין אנשי התקשורת הוותיקים אילה חסון ורביב דרוקר לא נותר על דפי 'ישראל היום'. בראיון רדיופוני הוסיפה חסון לתקוף את דרוקר ש'התחיל ראשון' כשחשף מה הוא באמת חושב על אילה חסון והעיתונות שהיא עושה | כל הפרטים

אילה חסון משיבה אש: "הקנאה גומרת את דרוקר"
רביב דרוקר צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

העימות נמשך: העיתונאית והמגישה אילה חסון שערקה לפני כחודשיים מ'ערוץ 13' ל'כאן 11' מגיבה לפרשן של 13, רביב דרוקר שבראיון בסוף השבוע שעבר 'לכלך' עליה ואמר כי הוא בז לעיתונות שהיא עושה.

בראיון לנועם פתחי ויותם זמרי ברדיו 'גלי ישראל', התייחסה חסון לדברים שאמר דרוקר נגדה ונגד שרון גל ואמר: "הקנאה גומרת את דרוקר. האובססיה של דרוקר עלי לא מכבדת אותו. כשאני שומעת אותו אני מבינה מי תדרך נגדי מאחורי הקלעים ועכשיו מעז לומר זאת בקול רם. איך יכול להיות שאדם שמטנף עלי בצורה כזו הוא האדם שעבד בלהביא תכנית משותפת איתי, הוא לקח אותי לשיחה והפציר בי להגיש איתי תכנית. סירבתי בתוקף כי אני יודעת מי הוא, פוליטיקאי, תועמלן".

לדבריה, "מהרגע שבאתי לערוץ הוא לא היה יכול לשאת את העובדה שיש מישהי שהיא לא מלהקת המעודדות שלו שמאפילה עליו ברייטינג. למרות מסע ההכפשות - מה לעשות, הציבור יותר סמך וסומך עלי. זה הרבה יותר מורכב ממספרי הרייטינג, זה דברים שראיתי לאורך השנים".

עוד הוסיפה חסון וסיפרה לצמד המגישים הימניים: "אנשים מדברים איתי, הם לא אוהבים את מה שדרוקר עושה לערוץ. הוא עשה הכל כדי שלא יהיה פולואפים לדברים בערוץ".

רביב דרוקר הגיב לדברים בציוץ קצר בטוויטר, שבו כתב: "בחיים לא הפצרתי בה להגיש איתה תוכנית וגם לא רציתי להגיש איתה לשנייה אחת. בז ל'עיתונות' שהיא עושה. לבקשת מנהלי הערוץ, הסכמתי להיפגש איתה 'לנקות שולחן' ולחשוב אם זה יכול לעבוד. היא אמרה שהיא בעד הגשה נפרדת ואני אמרתי שגם אני מעדיף את זה".

אילה חסון רביב דרוקר עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד