ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מרתון שיחות

בהשתתפות הנציגים הפוליטיים: התחדש המו"מ על הרפורמה המשפטית

שיחות המשא ומתן של הנציגים הפוליטיים התחדשו הבוקר. במהלך השבוע, צפויים הצוותים לערוך מרתון שיחות בניסיון להגיע להסכמות על שינויים חוקתיים מוסכמים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שיחות המשא ומתן של הנציגים הפוליטיים מטעם הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי על הרפורמה המשפטית התחדשו הבוקר (שני). במהלך השבוע, צפויים הצוותים לערוך מרתון שיחות בניסיון להגיע להסכמות על שינויים חוקתיים מוסכמים וייפגשו גם מחר ובחמישי כדי לקיים דיונים.

עד עתה התקיימו שתי פגישות של הנציגים הפוליטיים וזו פגישתם השלישית - והראשונה מאז חג הפסח. בחול המועד התקיימה גם פגישה מקצועית, ללא פוליטיקאים, של משפטנים המייצגים את המפלגות, כדי להכין את הנושאים והסוגיות לדיון.

רוב המעורבים במגעים שהתקיימו בימי חול המועד מתארים אותם כאיטיים במיוחד, והתקווה היא שמרתון השיחות שהחל היום ישנה את זה.

עד עתה, השיחות עסקו רק במסגור המשא ומתן, והיום צפויים להתחיל הדיונים המהותיים בסוגיות הליבה שעל הפרק - כמו חוק יסוד השפיטה, הוועדה לבחירת שופטים, חוק יסוד החקיקה, עילת הסבירות ועוד.

מיש עתיד נמסר הבוקר: "החוזה הישראלי הופר ועלינו לתקן אותו. בשביל לעשות שינוי היסטורי אמיתי, הגיעה העת בשנת ה- 75 למדינת ישראל לחזק את הדמוקרטיה הישראלית ולעגן אותה בחקיקה. נביא במהלך הימים הקרובים בפני צוותי המשא ומתן דיון בנושא חוק יסוד מגילת העצמאות.

גם הבוקר אנו מדגישים את המחויבות שלנו לשמירה על הרכב הועדה לבחירת שופטים כך שלא יהיה מצב בו הפוליטיקאים יוכלו למנות שופטים בישראל.

אנחנו מחויבים למאות אלפי הפטריוטים הישראלים הנהדרים שיוצאים לרחובות מזה 15 שבועות כדי להגן על המדינה שלנו, כדי להגן על הדמוקרטיה שלנו".

 

הרפורמה המשפטית הליכוד יש עתיד המחנה הממלכתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד