א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
סמוך לרכבו

בתחנת הדלק: גבר בן 30 נרצח, מצוד אחר היורה

באירוע ירי שאירע בתחנת הדלק בכניסה לקיבוץ יפעת, נורה למוות גבר בשנות ה-30 | המשטרה פתחה במצוד אחר היורה 

בתחנת הדלק: גבר בן 30 נרצח, מצוד אחר היורה
זירת הרצח צילום: דוברות איחוד הצלה

גבר בשנות ה-30 לחייו נורה בצהריים (שלישי) סמוך לרכבו, בתחנת הדלק בכניסה לקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות. לפי הערכה ראשונית, הרקע לרצח פלילי.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון ביצעו בדיקות רפואיות שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 40.  חובשי רפואת חירום במד"א שאול אבידב ודוד איפרגן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בתחנת הדלק כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת קשה בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו."

תמיר אשכנזי וסאלי יהוד חובשי איחוד הצלה מסרו: "כשהגענו לזירה נמסר לנו כי הוא נפצע אנושות כתוצאה מאלימות. לאחר בדיקות רפואיות של צוות טיפול נמרץ של איחוד הצלה נקבע מותו, עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת אירוע הירי לעבר אדם בתחנת דלק בכניסה ליישוב יפעת ממנו נפצע באורח אנוש תושב אכסאל בשנות ה-30. "השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה", נאמר בהודעת המשטרה. "הרקע לאירוע הינו סכסוך בין עבריינים".

רצח ירי חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד