כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הכיסא שלי יישאר ריק"

אחרי שרגב אמרה שיוזמן: לפיד הודיע כי יחרים את טקס המשואות

שרת התרבות אמרה במסיבת עיתונאים שערכה לקראת טקס המשואות: "אני מתכוונת לצלצל באופן אישי לבני גנץ, ליאיר לפיד ולכל מנהיגי האופוזיציה ולהזמינם". לפיד: "הכיסא שלי בטקס המשואות, יישאר ריק"

אחרי שרגב אמרה שיוזמן: לפיד הודיע כי יחרים את טקס המשואות
פלאש 90

השרה מירי רגב הממונה על טקס הדלקת המשואות לכבוד יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, אמרה היום במסיבת עיתונאים שערכה (רביעי) כי, "טקס המשואות הוא הטקס של המדינה, לא של הממשלה ולא של המתנגדים, בואו נתאחד כולנו סביב המדינה הנפלאה שהקמנו".

השרה הוסיפה: "אני קוראת מכאן לראשי האופוזיציה, שמור לכם כסא של כבוד לידי בטקס. אני מתכוונת לצלצל באופן אישי לבני גנץ, ליאיר לפיד ולכל מנהיגי האופוזיציה ולהזמינם לטקס המשואות, יש לכם כסא של כבוד בטקס, בואו נשים את כל המחלוקות בצד ונראה לעם שאנו יכולים להיות מאוחדים בימים קדושים אלו".

היא תקפה את לפיד שאמר כי מדובר בהנדסת תודעה אם הטקס ישודר מוקלט ואמרה: "יאיר לפיד לצערי מנותק ממה שקורה. הוא משקר ולא מכיר את העובדות, במשך 20 שנה הטקס מוקלט החל מהחזרה הגנרלית. גם בשנה שעברה בתקופתם הטקס היה מוקלט".

לדבריה, "אין כוונה לשדר הקלטה, היא נועדה לכיבוי בתקלות קיצון כפי שקיים בכל האירועים הגדולים בעולם. יאיר לפיד במקום שיאחד, יחבק ויביא לחיבור בעם הוא בוחר לפלג, לשקר ולהסית וחבל.

ועדיין אני מושיטה אליו את ידי ומזמינה אותו לחגוג איתנו ועם כל עם ישראל בארץ ובעולם את אירועי ה-75 למדינת ישראל", אמרה.

ראש האופוזיציה לפיד הודיע כי יחרים את הטקס ואמר: "השרה רגב, הכיסא שלי בטקס המשואות, יישאר ריק כי לא השארתם לי ברירה. אני אוהב את מדינת ישראל אהבת נפש, אבל בשלושה חודשים קרעתם את החברה הישראלית ושום מופע זיקוקים מזויף לא יכסה על זה".

לפיד הוסיף: "אם אחדות ישראל הייתה כל כך חשובה לכם לא הייתם מפרקים את הדמוקרטיה שלנו והייתם הולכים לעבוד בשביל אזרחי ישראל".

מירי רגב יאיר לפיד טקס הדלקת המשואות יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד