י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יוצאים עם שקים - ונמלטים

בלב בני ברק: רעולי הפנים "מרוקנים" את חנות התכשיטים | תיעוד

לפנות בוקר נפרצה חנות תכשיטים במרכז בני ברק ומהמקום נגנבה סחורה בשווי של מאות אלפי שקלים. מתנדבי ארגון 'השומרים' ערכו מרדף אחר הפורצים, שהספיקו להימלט | תיעוד: רעולי הפנים מורקנים את החנות שנפתחה רק לפני מספר שבועות - ונמלטים עם השקים המלאים 

בלב בני ברק: רעולי הפנים "מרוקנים" את חנות התכשיטים | תיעוד
הפורצים גונבים את הסחורה צילום: מצלמות אבטחה

שני רעולי פנים פרצו לפנות בוקר (רביעי) לחנות תכשיטים ברחוב הרב כהנמן בבני ברק, וגנבו מהמקום סחורה בשווי מאות אלפי שקלים. שני החשודים נמלטו עם הסחורה ועד עתה טרם נתפסו. החנות אליה פרצו רעולי הפנים נפתחה לפני מספר שבועות בלבד, ונראה כי החשודים תכננו את הפריצה היטב.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים שני הפורצים מגיעים עם רכבם בסמוך לחנות, וממתינים ל"שעת כושר" שבה יוכלו לפרוץ את החנות ולהימלט במהירות עם הסחורה הגנובה. בתיעוד נראים השניים עוצרים על המדרכה, בקרבת החנות, שוברים את דלת הזכוכית ונכנסים כששקים בידיהם. דקות לאחר מכן הם נראים יוצאים מהחנות כשהשקים מלאים בתכשיטים, מכניסים אותם למכוניות ונמלטים.

אזרחים שהבחינו בנעשה הזעיקו את מתנדבי ארגון 'השומרים', שהגיעו למקום בתוך רגעים ספורים. המתנדבים ניהלו מרדף אחר הפורצים אך אלו הספיקו להימלט מהעיר.

לפי גורם בארגון 'השומרים', השיטה שבה פעלו הפורצים דומה לשיטת הפעולה שבה נקטו הפורצים במספר פריצות לחנויות בבני ברק במהלך השנתיים האחרונות. יחד עם זאת, לא ברור אם מדובר בפורצים סדרתיים שפועלים בעיר.

 מוקדם יותר נמסר מארגון 'השומרים' כי "החשודים שזהותם כרגע אינה ידועה, הצליחו לגנוב סחורה בשווי מאות אלפי שקלים מהחנות ונמלטו". עוד נמסר כי מתנדבי הארגון פועלים בשעות האחרונות על מנת להתחקות אחר החשודים במעשה".

 

פריצה חנות תכשיטים ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד