כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בלי לשלם הון

כך תסעו לרבי ישעי'לע מקרעסטיר בלי לחפש הכנסת אורחים

האם ישנה אפשרות להתפלל ברציפות במשך שעות ואף ימים בציון המצוינת של פועל הישועות הידוע רבי ישעיה ב"ר משה זי"ע, בלי לשלם הון על מלונות בסביבה או להיות תלויים בחסדם של אחרים, אלא להשתכן במקום נוח ומאובזר, מתוך שלווה ומנוחת הנפש?תתפלאו לשמוע, אבל יש אפשרות כזו בהישג יד בקרעסטיר עצמה...

כך תסעו לרבי ישעי'לע מקרעסטיר בלי לחפש הכנסת אורחים
הציון בקרעסטיר צילום: יח"צ

תתפלאו לשמוע, אבל יש אפשרות כזו בהישג יד בקרעסטיר עצמה...

קרעסטיר, עיירה קטנה, ציורית ויפהפייה השוכנת במחוז טוקאי שבהונגריה, הפכה זה מכבר למוקד לעלייה לרגל עבור יהודים מכל תפוצות ישראל. רבבות באים ומתרפקים על קברו של הרה"ק ר' ישעי'לע מקרעסטיר זיע"א  אשר  התבטאו עליו צדיקי הדורות "כל באיו לא ישובו ריקם". במיוחד בתאריך הנשגב ג' באייר, יום ההילולא. וכפי שר' ישעי'לע עצמו הבטיח לנכדיו בצוואתו לפני פטירתו, "אם תמשיכו במעשי החסד שלי- אוכל להשפיע עליכם ישועות כמו בחיים חיותי" .

ואכן, נכדיו של הצדיק- קיימו וקיבלו עליהם להמשיך במורשתו המפוארת של הסבא קדישא, בדיוק כמו שביקש...וכך קם ארגון "רב להושיע" אשר חרט על דגלו "לשובע ולא לרזון" ; אם זה במערך אדיר של חלוקת אלפי מנות מטרנה חודשיות לתינוקות ממשפחות נזקקות שהגיעו לפת לחם, בסעודות לכבוד רבי ישעי' בן רבי משה, סעודות מלווה מלכה המוניות כדרכו של רבי ישעי'לע ועוד מפעלות חסד הידועות לכל.

לחצו כאן והמשיכו את המורשת יחד עם נכדי הצדיק >>>

לראשונה בהיסטוריה- התורמים למפעלות נכדי הצדיק ייכנסו להגרלה על דירת נופש חלומית בעיירה קרעסטיר בהונגריה

הזכייה המושלמת בגשמיות וברוחניות

השנה, לקראת יום ההילולא בג' באייר, תיערך ע"י ארגון "רב להושיע" הגרלה על דירת נופש אקסקלוסיבית בעיירת קרעסטיר , כדי שתוכל לזכות לגור סמוך ונראה לציון הצדיק ר' ישעי'לע, לנסוע אליו בכל הזדמנות, קושי או מצוקה ולפעול ישועות! ובכך לזכות להשפעה הרוחנית הנדירה, שהתבטאו עליה כמה מצדיקי הדורות :אם אתה מתגורר בשטחי רבנותו של הצדיק מקרעסטיר , הרי הוא לוקח אותך תחת חסותו!

זו ההזדמנות שלך להימנות על בני חסותו של ר' ישעי'לע ולזכות בדירה בעיירה קרעסטיר


בתוככי עיירת "קרעסטיר" הפסטורלית, במרחק לא רב מהאגם החוצה את העיירה, בין עצי פרי וצמחייה עשירה, תוכל להתרווח בדירת נופש מאובזרת ומפנקת משלך ולפנות אל הצדיק בכל שעה שתחפוץ, מתוך שלוות הנפש ומנוחת הדעת, מבלי להיות תלוי בלוחות זמנים כאלו ואחרים...

הדירה ממוקמת במקום נוח ושקט, אך קרובה דיה למוקדים המרכזיים של העיירה , לצד כל נקודות הציון הנדרשות. במרחק לא גדול מהדירה האקסקלוסיבית, משתרעים יערות טבע, חורשות מרהיבות ושטחי כרמים עצומים, הנותנים ערך מוסף לבעל נכס בחבל ארץ פורה זה, ויוצרים ביקוש רב בקרב תיירים מכל הונגריה ואף מחוצה לה, מלבד אלפי המתפללים הנוהרים אל המקום הקדוש.

נכס מניב בעל תשואה גדולה במיקום מבוקש , ייתן לך ליהנות מכל העולמות, כאשר מצד אחד תיהנו מרווחה כלכלית עם אחוזי תשואה גבוהים, ומצד שני- חווית חופשה יוקרתית המשולבת בערך רוחני אדיר , שתשנה את כל חייכם לטובה! כמו בבית- אך הכי קרוב לציון הצדיק מקרעסטיר.

זו ההזדמנות שלך ליהנות מזכייה בכל העולמות>>

הכנות אחרונות לקראת ההילולא

בימים אלו עמלים נכדי הצדיק וממשיכי דרכו בארגון "רב להושיע" להכין את השטח ע"מ לקבל את פניהם של ההמונים הצפויים לעלות ולפקוד את קברו של הצדיק ר' ישעי'לע בן ר' משה זיע"א, ולהמשיך את דרכו ע"י הכנסת אורחים מפוארת כיאה וכיאות לנכדיו.

לחצו כאן כדי לזכות לקחת חלק בהכנסת האורחים ביום ההילולא ולזכות להבטחת הצדיק>>

קרעסטיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד