כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"להפגין אחדות"

נתניהו לקראת יום הזיכרון: "מבקש להתייחד בדממה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא להתאחד לקראת יום הזיכרון וברקע החשש ממחאות נגד שרים ופוליטיקאים אמר: "רגע לפני הימים הקדושים שעומדים בפנינו, אחדות היא צו השעה". נתניהו הוסיף: "אני מבקש מכל נבחרי הציבור, מימין ומשמאל, להניח בצד את הוויכוח ולהשאיר אותו מחוץ לבתי העלמין"

נתניהו לקראת יום הזיכרון: "מבקש להתייחד בדממה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה מיוחדת לקראת יום הזיכרון צילום: רועי אברהם, לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לטקסי יום הזיכרון בבתי העלמין הצבאיים, זאת ברקע החשש מחאות ואמר: "אזרחי ישראל היקרים,
אחיי ואחיותיי למשפחת השכול, בימים הקרובים נישא את עינינו אל החלקות הצבאיות בבתי העלמין. כל מצבה שם מספרת סיפור חיים שנגדע באיבו.

נתניהו הוסיף: "אחדות האבל הדוממת של בתי העלמין זועקת אלינו בימים אלה. יקירינו שנפלו, יקירינו ששילמו בחייהם למען תקומתנו, עשו זאת עבורנו - ואנחנו חייבים לעמוד יחד עבורם. מאוחדים כדי להיות ראויים להקרבתם".

ולכן, אמר ראש הממשלה, "רגע לפני הימים הקדושים שעומדים בפנינו, אחדות היא צו השעה.

בחודשים האחרונים ניטש בתוכנו ויכוח חשוב בדמוקרטיה שלנו, אבל בימים אלה, אני מבקש מכל נבחרי הציבור, מימין ומשמאל, להניח בצד את הוויכוח, להשאיר אותו מחוץ לבתי העלמין. לאפשר למשפחות השכולות, לכולנו, להתייחד בדממה עם זכר יקירינו".

עוד אמר נתניהו: "מגיע לכולנו לחוות את הימים הללו כשכל עם ישראל עומד מאוחד, מאחורי גיבורינו, בלי שום ויכוח. מי ייתן ונהיה ראויים להקרבה הגדולה של יקירינו, של גיבורינו".

בנימין נתניהו יום הזיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד