כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המפכ"ל נועד עם בני המשפחה

תיעוד מתחת למים: כך מחפשים את הצעיר החרדי שנעדר בכנרת

המפכ"ל קובי שבתאי ביקר בחפ"ק המשטרה שהוקם השבוע בחוף כורסי בכנרת, בו מתרכזים החיפושים אחר הצעיר החרדי ישראל קיסוס שנעדר מאז יום רביעי במימי הכנרת. המפכ"ל נפגש עם בני משפחתו של הנעדר | תיעוד מתחת למים: הצוללנים מחפשים את הנעדר בעומק המים. צפו

תיעוד מתחת למים: כך מחפשים את הצעיר החרדי שנעדר בכנרת
המפכ"ל בכנרת צילום: דוברות המשטרה

כמעט יומיים לאחר שנותק עמו הקשר, החיפושים אחר הצעיר החרדי ישראל קיסוס בן ה-22, תושב אלעד שנעדר בכנרת, עדיין נמשכים. לחיפושים אחר קיסוס הצטרפו גם כוחות צה"ל שמשתמשים באמצעים מיוחדים.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, ביקר מוקדם יותר בחפ"ק המשטרה בחוף כורסי בכנרת, משם יוצאים החיפושים אחר הנעדר במימי הכנרת.

המפכ"ל, מלווה במפקד המחוז הצפוני ניצב שוקי תחאוכה ובממ״ר כנרת תת ניצב אבי דניאלי ומפקד תחנת טבריה סנ״צ יגאל בן לולו, סייר לאורך החוף ופגש את כוחות המשטרה הצוללנים והמתנדבים שנוטלים חלק במשימת החיפושים.

המפכ״ל והממ"ז נפגשו עם משפחתו של הנעדר וסקרו בפניהם את עבודת המשטרה. המשטרה מסרה משפחת הנעדר הודתה למפכ״ל ולייתר המפקדים והשוטרים על מאמצי החיפושים.

גם מתנדבי יחידת החילוץ "צוללים צפון" נמצאים היום ביום סריקות נוסף אחר הנעדר בכנרת. מספר צוותים סורקים בקרקעית העמוקה של האגם, בחושך מוחלט ובטמפרטורת מים נמוכה. "אנו מקווים לבשורות בהקדם", נמסר מהיחידה.

כוחות משטרה רבים בשילוב סירות של השיטור הימי, אופנועי ים ומסוק של המערך האווירי במשטרת ישראל מרכזים מאמץ לאיתורו של קיסוס.

משטרת ישראל האחראית על הפיקוד והשליטה על כלל הכוחות הפועלים לאיתור הנעדר בינהם לוחמי מג"ב מתנדבי זק״א, מד״א, צוללני איחוד הצלה, יחידה לאיתור נעדרים וכב״ה ותמשיך בביצוע מירב הפעולות הנדרשות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים עד לאיתורו.

חרדי נעדר כנרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד