ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מח"ש חוקרת

נתניה: נורה למוות לאחר שאיים בסכין על שוטרים וחובשים | תיעוד

שוטרים ירו למוות בגבר כבן 34 לאחר שאיים בסכין על שוטרים וחובשים לאחר שהוזעקו לאירוע אלימות במשפחה | מח"ש פתחה בחקירה

נתניה: נורה למוות לאחר שאיים בסכין על שוטרים וחובשים | תיעוד
אוחז בסכין צילום: דוברות המשטרה

מיכאל חסן, גבר 34, נורה הלילה (ליל שבת) ע"י שוטרים שהוזעקו לביתו, לאחר שדווח כי הוא מנסה לתקוף את אמו. לפי המשטרה, חסן ניסה לדקור שוטרים וחובשים שטיפלו באירוע, לאחר שרץ לעברם עם סכינים שלופות וסיכן את חייהם של צוותי הרפואה במקום.

במשטרה אמרו כי שוטרי תחנת נתניה נקראו לאירוע, בו עפ"י החשד בן תוקף את אמו ומתבצר במקום, תוך ניפוץ שמשות באופן המסכן את עוברי האורח ברחוב. בתוך כך, השוטרים זיהו חשוד האוחז בסכינים ורץ לעברם ולפיכך ניסו לנטרלו באמצעות טייזר, אולם הוא המשיך בתנועה לעברם תוך סיכון ממשי ומיידי לחייהם וחיי הצוות הרפואי במקום ולפיכך נאלצו לבצע ירי לעברו, לשם נטרול הסכנה.

מותו של חסן נקבע במקום וגופתו הועברה אל המכון לרפואה משפטית, כמקובל. מח"ש פתחה בחקירת המקרה.

בשל הביקורת שהשמיעה משפחתו של חסן, פרסמה המשטרה את תיעוד האירוע פי שתועד במצלמות הגוף של השוטרים. "במקום נמצא הרס רב של זכוכיות שהושלכו לרחוב עפ"י החשד ע"י החשוד וסיכנו את עוברי האורח" מסרה המשטרה. "השוטרים ניהלו בפתח דלתו של החשוד הליך משא ומתן ארוך, במסגרתו בקשו ממנו לפתוח את הדלת על מנת לוודא שאין המשך סכנה לשלום הציבור ולחשוד עצמו, ללא שיתוף פעולה מצידו".

במשטרה הוסיפו כי "חובש בשטח הבחין בחשוד אוחז בסכין, וגם לאחר שהשוטרים הורו לחשוד להסירה מידיו מספר פעמים טרם הירי, המשיך לסכנם. החשוד יצא לעבר השוטרים והחובשים כשבידיו סכינים, תוך סיכון מידי וממשי לחייהם ולפיכך נוטרל בתום אזהרות שייחדל".

נתניה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד