כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ומי היועץ המדיני?

מאייש תפקידים: המועמד של נתניהו לראש מערך ההסברה

אחד המועמדים של נתניהו לתפקיד ראש מערך ההסברה הוא קמפיינר הליכוד, ארז תדמור. לאחרונה נועד ראש הממשלה עם תדמור. במקביל, נתניהו מינה בימים האחרונים את אופיר פלק ליועצו המדיני

מאייש תפקידים: המועמד של נתניהו לראש מערך ההסברה
ארז תדמור צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ארז תדמור, קמפיינר הליכוד שהתמודד בבחירות האחרונות בפריימריז של המפלגה ונבחר במקום לא ריאלי, הוא אחד המועמדים לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי. כך דווח היום בכאן רשת ב.

לאחרונה נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם תדמור. עד לכינון הממשלה החדשה, כיהן בתפקיד ראש מערך ההסברה הדיפלומט ליאור חייט, שמונה ביולי 2022 על ידי ראש הממשלה דאז יאיר לפיד.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה בימים האחרונים את אופיר פלק ליועצו המדיני. פלק, ליכודניק בעל דוקטורט ביחב״ל סייע לנתניהו בכתיבת ספרו האוטוביוגרפי. 

במקביל, בימים האחרונים דווח כי דוד שרן שהיה ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומאוחר יותר הוגש נגדו כתב אישום בתיק הצוללות והעיד בתיקי נתניהו, חוזר ללשכת נתניהו כיועץ פוליטי. 

בימים אלו מתנהל משא ומתן מתקדם בין שרן לנתניהו. שרן צפוי להיות מועסק על ידי הליכוד. מטרת הבאתו של שרן לתפקיד היא על מנת לסייע בייצוב הקואליציה - למנוע התפוררות וזליגה שלה ואולי גם בתוך הליכוד.

בנובמבר 2018 הודיעה המשטרה כי במסגרת תיק 3,000 נתגבשה תשתית ראייתית נגד שרן לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון ועבירות מע"מ בפרשת הצוללות, ובדצמבר 2019 הודיעה פרקליטות על כוונתה להעמידו לדין, בכפוף לשימוע, בעבירות של לקיחת שוחד, הפרת אמונים, הלבנת הון ועבירה על חוק המפלגות. באפריל 2021 הוגש נגדו כתב אישום.

בפברואר 2019 התמודד בפריימריז של הליכוד על משבצת של נציג מחוז תל אביב לקראת הבחירות לכנסת ה-21. הוא היה היחיד מבין המתמודדים שזכה לתמיכה מפורשת של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו אך הפסיד למתמודדת מיכל שיר ולא נבחר לכנסת.

בדצמבר 2022 בעקבות המשך עדותו בבית המשפט בתיק 4000, ביקשה הפרקליטות להכריז על שרן כעד עוין. שרן טען שהוא מרגיש מאויים מצד הפרקליטות ונציגיה, וכי רודפים את בני משפחתו על רקע היותו נאשם בפרשת הצוללות.

ארז תדמור בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד