א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
ממשיכים את המורשת

כך תשיגו את את התמונה ההיסטורית של ר' ישעיה מקרעסטיר

לקראת יומא דהילולא קדישא ה-98 של הצדיק רבי ישעיה ב"ר משה זי"ע ניתן להשיג מחדש את התמונה ההיסטורית

כך תשיגו את את התמונה ההיסטורית של ר' ישעיה מקרעסטיר
תמונת הצדיק צילום: רב להשויע

לקראת יומא דהילולא, מתכוננים בני משפחת רוטנברג, נכדי הצדיק מקערעסטיר, ראשי ארגון 'רב להושיע' הממשיכים את מורשת החסד של זקינם שהבטיח כי ככל שימשיכו מעשי החסד - ימשיכו גם ישועותיו כבחיים חיותו - לחלוקה נרחבת של תמונת דיוקנו המאירה של הצדיק מקערעסטיר, עבור הציבור הרחב.

לחצו כאן לזכות בסגולה הנודעה>>>

תמונת דיוקנו אשר הפכה לתופעה נפוצה בקהילות הקודש, כמסוגלת להבריח כל פגע רע ומשחית או עכבר מגבולות הבית. למרות שדורשי רשומות שחקרו ודרשו את הדברים, עדיין אובדים עיצות וטרם מצאו את המקור המוסמך לסגולה זו. יהיו שיאמרו כי סגולה זו, אין לה בסיס. ויהיו שיאמרו, עם בסיס או בלעדיה, כי סגולה זו פשוט עובדת... מקובל מגדולי ישראל בדורינו שסמכו על סגולה זו, והעובדות מדברות בעד עצמן במקרים שונים ומשונים, בהם התמונה הביאה להעלמת נגע עכברים באורח פלאי. צא וראה מאי עלמא דבר...

לאור זאת, ניתן יהיה להשיג שוב את התמונה המקודשת בידי נציגי ארגון 'רב להושיע', השוקדים בימים אלה על ההכנות הגדולות לסעודת הילולא גם בארה"ק.

במקביל, המעוניינים למסור את שמותיהם לתפילה על קבר הצדיק מקערעסטיר ביומא דהילולא קדישא, מתבקשים לפנות כבר כעת למוקדי 'רב להושיע' אשר תוגברו במיוחד לשם כך ולהקדים את מסירת השמות ככל האפשר ולא לחכות לרגע האחרון בשעות העומס.

לאור הביקוש הגובר מכל הריכוזים החרדיים, להזכרת שמות ולמסירת קוויטלאך לקבר הצדיק מקערעסטיר, החליטו בארגון 'רב להושיע' המנוהל על ידי משפחת רוטנברג נכדי הצדיק מקערעסטיר הממשיכים את מורשת החסד של הצדיק, לתגבר את המוקדים במשמרות כפולות, כדי לספק מענה מלא לרווחת הציבור הרחב, עד השעה 11:00 בערב.

יצויין כי השנה מתקיימת הגרלה מיוחדת ונדירה על דירת נופש מאובזרת ורחבת ידיים בעיירה קרעסטיר, דירה אשר תעבור באופן פרטי לידי הזוכה באמצעות רישום בטאבו והוא יוכל לשהות בה או להשכיר אותה לאורך כל השנה במקום שכבר הפך למבוקש במיוחד 365 ימים בשנה, ההגרלה תיערך במיוחד לתורמי רב להושיע כהבטחת הצדיק לנכדיו שאם ימשיכו במעשיו יפעל עבורם ישועות ובפרט לאלו שיזכו לשנות בצילו ולגור בעיירתו כפי שצדיקים התבטאו בחייו.

שליחי 'רב להושיע' כבר שוהים בקרעסטיר החל מערב שבת ומתכוננים למעמד תפילה מרטיט של נכדי הצדיק מקערעסטיר, בו יוזכרו שמות כל השותפים במורשת הצדיק מקערעסטיר ויעוררו את זכות אבותם להשפיע ישועות לכלל ולפרט כבחיים חיותו, בס"ד.

לחצו כאן לזכות בסגולה הנודעה>>>

קרעסטיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד