ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
כתב אישום

"ללא הצדקה": המתנדב ירה בחשוד בגניבת רכב

לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש כתב אישום נגד מתנדב בתחנת מודיעין במשטרה, וזאת לאחר שירה ופצע את אדם שנחשד נוהג ברכב גנוב, זאת "ללא כל צורך או הצדקה"

ארכיון
ארכיון צילום: דוברות המשטרה

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד עומר הילאלי, מתנדב בתחנת מודיעין במשטרה, וזאת לאחר שירה ופצע את אדם שנחשד נוהג ברכב גנוב, זאת ללא כל צורך או הצדקה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק ונחקר על ידי צוות מרכז במחלקה לחקירות שוטרים, במהלך משמרת קיבל הנאשם ושוטרת שהייתה עמו דיווח על חשד לרכב גנוב במודיעין בו נהג המתלונן.

החשוד נעצר כשהגיע לרמזור בצומת שילת, אז יצאה השוטרת מהניידת והתקדמה לעבר הרכב כשהיא אוחזת בידה הימנית במכשיר טייזר. השוטרת צעקה לחשוד להרים את ידיו למעלה והוא עשה כהוראתה והרים את ידיו.

במקביל יצא המתנדב מהניידת והחל ללכת לכיוון הרכב, שלף את נשקו האישי ודרך אותו ללא כל צורך או הצדקה. במקביל לפתיחת דלת מושב הנוסע על יד השוטרת, פתח הנאשם את דלת הרכב בצד הנהג, תפס באמצעות ידיו את גופו של המתלונן וירה מנשקו ירייה אחת שפגעה באזור מפרק כף ידו של המתלונן ובשמשת הרכב.

לאחר שהוציא הנאשם את המתלונן בכוח מהרכב, בעודו מדמם מידו, הכה הנאשם את המתלונן בראשו. בדו"ח פעולה תיאר הנאשם בכזב, כי בעת ביצוע המעצר, שלף את האקדח וכי המתלונן התנגד למעצרו באופן שדרש עימות פיזי, במהלכו 'נפלט כדור' ממנו נפצע המתלונן. כתוצאה ממעשיו של הנאשם המתלונן נזקק לטיפול רפואי ונגרמו לו שברים בכף ידו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה פזיזות ורשלנות, תקיפה ושיבוש מהלכי משפט.

כתב אישום גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד