ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
המתיחות גוברת

נתק? הח"כ מ'עוצמה יהודית' החרים אירוע גיבוש של בן גביר

באירוע שני ברציפות של המפלגה, חבר הכנסת אלמוג כהן בחר להיעדר מגיבושון שערכו ב'עוצמה יהודית' - על רקע החרפת היחסים בינו לבין היושב ראש, זאת אחרי דיווח לפיו כהן שוקל את צעדיו בנוגע לחברות בקואליציה | כהן: "אין תגובה"

נתק? הח"כ מ'עוצמה יהודית' החרים אירוע גיבוש של בן גביר
ח"כ אלמוג כהן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

הסכסוך בעוצמה יהודית מחריף: חבר הכנסת אלמוג כהן החרים אירוע "גיבוש" שקיים יו"ר מפלגתו איתמר בן גביר, בו נכחו כל שאר שרי וחברי הכנסת של המפלגה - כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במהלך השבוע שעבר קיימו בעוצמה יהודית גיבוש לרגל 100 ימים לכינון הממשלה, אלא שהאירוע עבר בצורה חמוצה - לאחר שכהן בחר להחרים אותו. היעדרותו מגיעה במסגרת מתיחות שגוברת בינו לבין היו"ר בן גביר, השר לביטחון לאומי.

גורמים במפלגה מספרים שמקורביו של בן גביר, ואף הוא עצמו, לא אוהבים את העצמאות שמפגין הח"כ הטרי. מנגד, האחרון התאכזב מכך שלא קיבל את תפקיד סגן השר במשרד ראש הממשלה האחראי על העיר באר-שבע, שהובטח לו בהסכם הקואליציוני.

זה לא האירוע הראשון שמחרים כהן. לפני כשלושה שבועות הוא נעדר מכנס של עוצמה יהודית בהשתתפות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שנערך בבאר שבע. עוד קודם לכן איים השר בן גביר בקבוצה פנימית של חברי עוצמה יהודית כי כהן "יעוף", זאת בעקבות ציוץ שצייץ כהן בטוויטר נגד מדיניות הממשלה בעניין חאן אל אחמר.

מטעמו של אלמוג כהן נמסר: "אין תגובה".

איתמר בן גביר אלמוג כהן עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד