י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שלושה ימים

בשל מלחמת האזרחים: החברה עוצרת את פעילותה בישראל

בשל סגירת המרחב האוורי של סודן לאחר פרוץ מלחמת האזרחים החברה הלאומית הניגרית, אייר פיס, נאלצת להשהות את טיסותיה בקו לתל אביב

בשל מלחמת האזרחים: החברה עוצרת את פעילותה בישראל
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת התעופה הלאומית של ניגריה, אייר פיס, Air Peace (בתרגום חופשי: שלום אווירי), הודיעה היום (ראשון) כי הטיסות, שאמורות היו להיות מבוצעות בשבועות הקרובים, נדחות בגלל מלחמת האזרחים שפרצה במדינת סודן, לפני מספר ימים. לפי הודעת החברה הסיבה להשהיית הטיסות היא בשל סגירת המרחב האווירי של המדינה השכנה בשל המלחמה.

בהודעת החברה נכתב ״אנחנו מצטערים לבשר לכם כי הטיסות לתל אביב יושהו בין ה-26 באפריל ועד ה-13 במאי, וזאת בעקבות סגירת המרחב האווירי של סודאן, הנגרם כתוצאה מהמלחמה האזרחית. היו לנו קשיים מתמשכים בהשגת אישור מעבר מעל מדינות בטיסה לישראל, ולכן אנחנו בהשהייה. הטיסות יתחדשו ב-14 במאי. אנחנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לנוסעים. לכל שאלה, אנא התקשרו למוקד או שלחו הודעה למייל״.

הודעת החברה מגיעה שלושה ימים בלבד לאחר שהקו החל לפעול. חברת אייר פיס הוקמה ב-2013 על ידי עורך הדין ואיש העסקים הניגרי אלן אונימה. אונימה טוען שהוא הקים את חברת התעופה מתוך כוונה להשתמש בה כמנוע לספק הזדמנויות כלכליות לנוער הניגרי שהיה אמור לאייש את צוות הטכנאים במטוסים.

ניגריה מלחמת אזרחים טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד