כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בריאיון לתקשורת האמריקנית

נתניהו: "בצד שלי מאמינים שהרפורמה לא תתממש"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בריאיון ל-CBS News כי הוא "חושב שיש הכרה מקרב שני הצדדים, שהעמדות הקיצוניות — להשאיר את המצב הקיים בדיוק כפי שהוא — הן בלתי מתקבלות על הדעת" | על הרצון למנות את מאי גולן לתפקיד הקונסולית: "כל מי שאמנה יצטרך להישמע לעמדות המיינסטרים שבהן אני תומך, והוא יישמע להן"

נתניהו: "בצד שלי מאמינים שהרפורמה לא תתממש"
מחאה נגד הרפורמה בי-ם צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול (ראשון) בריאיון לרשת CBS האמריקנית כי "בשלושת החודשים שעברו מאז הקמת הממשלה שלי, יש רוב שמאמין עכשיו בצורך ברפורמה במערכת המשפט".

עוד אמר ראש הממשלה: "בשלושת החודשים שעברו מאז הקמת הממשלה שלי, יש רוב שמאמין עכשיו בצורך ברפורמה במערכת המשפט. אני חושב שיש הכרה מקרב שני הצדדים, שהעמדות הקיצוניות — להשאיר את המצב הקיים בדיוק כפי שהוא — הן בלתי מתקבלות על הדעת; ויש אנשים בצד שלי, שמאמינים שההצעה המקורית לא תתממש גם כן. יש דרך ביניים, ואני אעשה את כל המאמצים כדי למצוא אותה, כי זה הדבר הכי טוב למען המדינה".

עוד אמר: "אני למען האמת כבר אמרתי שאני לא אקבל מצב שבו החקיקה תעניק כוח מלא של הפרלמנט להפיל החלטות של בית המשפט העליון וגם לא להפך, שני הקצוות הקיצוניים האלו פוגעים במאזן בין הרשויות".

נתניהו התבקש לספק הסברים לכוונתו למנות את השרה מאי גולן לתפקיד הקונסולית בניו יורק, והשיב כי "זה אכן תפקיד חשוב, וכל מי שאמנה — דבר שעדיין לא עשיתי — יצטרך להישמע לעמדות המיינסטרים שבהן אני תומך, והוא יישמע להן".

ראש הממשלה נתניהו הרפורמה המשפטית ארה''ב מאי גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד