י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עבד 80 שנה ככבאי

בגיל 109 חושף את הטיפים הטובים ביותר לאריכות ימים

גבר, בן 109, שעדיין נוהג ומרגיש מושלם חושף עצות לדיאטה יוצאות דופן לחיים ארוכים. וינסנט דרנספילד חגג את יום הולדתו ה-109 עם פיצה ועוגת גזר, מוקף באהוביו שחלקו כבוד לאופטימיות ולגישה האופטימית שלו במהלך חייו הארוכים

בגיל 109 חושף את הטיפים הטובים ביותר לאריכות ימים
וינסנט דרנספילד חוגג את יום הולדתו ה-109 צילום: אינסטגרם

גבר שחי לבד ועדיין נוהג בגיל 109 חשף את הטיפים הטובים ביותר שלו לאריכות ימים. וינסנט דרנספילד, שנולד ב-28 במרץ 1914, גר בביתו בליטל פולס, ניו ג'רזי, מאז 1945.

הגר בן המאה ותשע אינו זקוק לעזרה בבית, הוא יכול לעבור בקלות לחדר השינה שלו בקומה העליונה, כמו גם למרתף שבו הוא מכבס. הוא גם נוהג בכל יום ברחבי העיר כדי לבצע סידורים, לקנות אוכל ולעשות קניות בחנויות.

מר דרנספילד, שיש לו ילד אחד, שלושה נכדים ושבעה נינים, אומר שהוא מרגיש "מושלם" ומאמין שהיה לו "הרבה מאוד, מאוד מזל בחיים" הנכדה אריקה ליסטה שפרסמה את חגיגת יום ההולדת באינסטגרם הוסיפה כי הוא אינו סובל מכאבי גב, כאבי ראש ושאר כאבים יומיומיים.

במהלך חייו, דרנספילד לא סבל ממחלות קשות כמו סרטן ומחלות לב. משפחתו התכנסה לאחרונה כדי לחגוג את יום הולדתו ה-109 עם פיצה ועוגת גזר, האהובה עליו. כך דיווחה התקשורת המקומית.

לאחר שעזב את בית הספר והחל לעבוד במשק חלב בגיל 15, מר דרנספילד שתה ממנו כמה שרצה. הוא אמר שהוא חושב שחלב נתן לו בריאות במהלך השפל הגדול בשנות השלושים. הוא אמר: "שתיתי חלב ואכלתי טוב כי עבדתי בחווה, זה עשה טוב לעצמות שלי בגוף שלי".

מר דרנספילד עבד יותר מ-80 שנה במחלקת הכיבוי המקומית של העיר, והפך למפקד במשך זמן מה. הוא אמר שהוא פגש חברים רבים בזמן שעבד שם והוסיף שזה החזיק אותו לאורך כל השנים.

עבודתו העיקרית הייתה עבודה כמנהל חלקי רכב לפני שפרש בסוף שנות ה-70 לחייו, כאשר אשתו מזה 54 שנים - שנפטרה ב-1992 אמרה לו שהגיע הזמן שיפסיק.

לדבריו, שמירה על פעילות היא גם דרך עבורו להישאר בריא, ולמרות שלא הלך לחדר כושר או הרים משקולות, הוא היה פעיל גופנית בזמן שעבד במכבי האש, והתעורר מוקדם בבוקר. האוכל האהוב על דרנספילד הוא איטלקי, כמו גם המבורגרים, סלט, שוקולד, חלב וממתקים אחרים.

נכדתו אמרה שהוא שותה כוס קפה כל יום ומדי פעם קצת בירה, למרות שהוא לא חובב אלכוהול גדול. היא אמרה: "הוא אכל מה שהוא רוצה. הוא מעולם לא התבונן במשקל שלו. הוא מעולם לא נאלץ לרדת במשקל. הוא תמיד היה בכושר".

יום הולדת כבאי אש ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד