כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דרש לקנוס את המארגנים

כפיה חילונית: ההוראה המקוממת של העירייה

עיריית תל אביב אוסרת על קיום תפילה בהפרדה ברחובה של עיר. תושב שהגיש בקשה לאשר קיום תפילת חג לכבוד יום העצמאות בשדרות רוטשילד קיבל את האישור בתנאי שלא תהיה הפרדה מגדרית

כפיה חילונית: ההוראה המקוממת של העירייה
תפילה ברחובה של תל אביב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

תושב תל אביב שהגיש בקשה מעיריית תל אביב לקיים תפילת חג יום העצמאות ברחובה של עיר בשדרות רוטשילד, קיבל מענה מהעירייה כי התפילה מאושרת בתנאים מסוימים כשהראשון שבהם הוא שלא לבצע הפרדה מגדרית באמצעים פיזיים. 

סגן ראש העיר תל אביב ראובן לדיאנסקי חידד את ההחלטה בדף הפייסבוק שלו וכתב: "לא תהיה בתל אביב תפילה בהפרדה במחיצות בין גברים לנשים. לא בשדרות רוטשילד ולא בשום מקום אחר במרחב הציבורי. אתמול התקבלה פנייה בעיריית ת"א לקיום תפילה ביום העצמאות ה-75 בהפרדה בין גברים לנשים עם מחיצות. תשובת העירייה היתה ש"לא תתקיים שום הפרדה באמצעים פיזיים"‼️

לדבריו, "רק לפני כשבועיים הפך כיכר דיזנגוף לאתר תפילה בהפרדה מגדרית בין נשים וגברים! הציבו מחיצה שתפריד בין גברים לנשים ומבלי שניתן אישור לכך ע"י עיריית ת"א. דרשתי שהפיקוח העירוני יגיעו למקום, יסירו את המחיצות ויחרימו אותן. כמו כן דרשתי שיקנסו את המארגנים וימצו איתם את הדין. בצורה הכי חמורה שיש".

כשהבחירות מעבר לפינה, לדיאנסקי רוכב על הנושא ומצהיר: "אני מתכוון להוביל חזית חילונית-ירוקה שתדאג לשמור על האינטרסים של תל אביב ושלכם/ן התושבים - לאורך כל הקדנציה - תקופה של 5 שנים. יש לי את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, ללא הפרדה מגדרית וללא הדתה!".

כפיה חילונית אירוע בהפרדה יום העצמאות תפילה עיריית תל אביב ראובן לדיאנסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד