כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בתקיפה הלילית

צה"ל חשף מפקד חיזבאללה בכיר בגבול סוריה והזהיר את התושבים

בישראל לא מתייחסים לדיווחים בסוריה על תקיפה ישראלית הלילה. שעות לפני התקיפה הגיעו לאזור מפקד בכיר בחיזבאללה וראש המודיעין הסורי. אחרי הירי פרסם צה"ל כרוזים עם תמונה של השניים וקריאה: "שיתוף הפעולה שלכם עם חיזבאללה הופך אתכם לקורבן וגורם לכם נזק"

צה"ל חשף מפקד חיזבאללה בכיר בגבול סוריה והזהיר את התושבים
תקיפה בסוריה צילום: רשתות חברתיות ערביות

מרכז המעקב הסורי דיווח כי צה"ל ירה יותר מ-20 פגזי ארטילריה לעבר עמדת תצפית של חיזבאללה בגבול סוריה, שבוע לאחר תקיפה דומה. בהמשך, ובאופן חריג, פיזר חיל האוויר מנשרים עם תמונתו של בכיר בארגון הטרור לצד בכיר במשטר אסד: "שיתוף הפעולה שלכם יוביל לפגיעה".

כלי תקשורת בסוריה דיווחו הלילה (שני) כי ישראל תקפה בירי ארטילריה עמדה צבאית בגבעת קורס א-נפל ממערב לכפר אלח'דר. עדי ראייה מסרו ששמעו ירי ארטילרי של יותר מ-20 פגזים וטילים. בערוץ אל ג'זירה דווח כי באזור מעריכים שהתקיפה כוונה נגד עמדת תצפית של חיזבאללה. לא ידוע על נפגעים כתוצאה מהתקיפה, ובישראל לא מתייחסים לדיווחים.

התקיפה הגיעה אחרי שבאופן חריג הגיעו לאזור פקיד בכיר בחיזבאללה כשהוא מלווה בראש המודיעין הסורי, כך דיווחו רועי קייס ואיתי בלומנטל ב'כאן חדשות'.

בתוך כך גורמי אופוזיציה סוריים מדווחים כי אחרי התקיפה הארטילרית הלילה של צה"ל בצפון קוניטרה, כלי טיס ישראליים פיזרו כרוזים באזור העמדה שהותקפה ובהם גם פורסמו תמונות ושמות של סאמר א-דאנא, שהוגדר ראש המודיעין הסורי ושל טארק מאהר, מפקד מטה המודיעין של חיזבאללה בסוריה.

בכרוזים עצמם נכתב: "למפקדי וחיילי צבא סוריה. אנחנו עוקבים מקרוב ומודעים לשיתוף הפעולה המודיעיני שמתקיים עם חיזבאללה באזור כולל בקרבת רצועת הגבול עם ישראל. שיתוף הפעולה שלכם עם חיזבאללה הופך אתכם לקורבן וגורם לכם נזק גדול מאשר התועלת. שיתוף הפעולה עם חיזבאללה יסב נזק".

סוריה חיזבאללה תקיפה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד